
Okul yıllarınız da nasıl birisiydiniz herkes tarafından tanınır mıydınız 🤔
#KişilikKarakter #EğitimKariyer
Lise ve Üniversite dönemlerinden bahsediyorum

Okul yıllarınız da nasıl birisiydiniz herkes tarafından tanınır mıydınız 🤔
#KişilikKarakter #EğitimKariyer
Lise ve Üniversite dönemlerinden bahsediyorum
Herkes tarafından tanınıp hiç kimseyi tanımayan kızdım ben. Tanınmamın tek sebebi güzel olmamdı :D İnsanları pek sevmediğimden sosyal çevremi geliştirmek için kullanamadım bunu, akıllarda "bi kız vardı güzeldi baya, ne yapıyor acaba şu an" olarak kaldım. Arada ne yapıp ettiğimi soranlar çıkıyor sosyal medyadan ama konuşmamak en iyisi gibi :D
Okulun en tanınan kızlarındandım nedense tabi başarım sayesinde bir tık da, kavgacı, sürekli okuldan kaçan bir tiptim zaten öyle de bilirlerdi, öğretmenlerim benle laf dalaşı bile yapamazlardı.
Herkes tarafından tarafından tanımazdım benim sevdiğim arkadaşım grubum vardı orada takılırdım kız arkadaşlarıma sadığım 3 yıldır aynı kişide duruyorum vfvvgnb
Sessiz sakin ve çekingen bir birisiydim. Okuldaki öğrenciler tarafından yine de tanınıyordum. En üst sınıflara kadar. Sahneye de bir kaç kez çıkmışlığım var.
Cevap
6Cevap
Lise yıllarımda okul müdürü tarafından örnek öğrenci şeçilirdim temsilci başkanı gibi bir şeydim:)) herkes tarafından tanınmasam da bazıları tanırdı..
lise de üniversite de çok kalabalıktı yani popüler bı kesim felan yoktu herkes kendi arkadaş grubunda kendi halinde egleniyodu
Okulun enerjik, güler yüzlü, şiir ve yazılar yazanı ve öğretmenlerin örnek öğrencilerden dedikleri biriydim.
Populerdim ya okulun oversize icine kapanik popi kizi benle takilirdi ve asiri zorbaydim yine olsa yine yaparim
Daha yeni bitirdim zaten tanımayan yoktu en uzun ve ideal kalıplı bendim 1.92yim ayrıca az ortamcı olduğumuzdan iyice tanınıyoruz
Sanırım evet derslerime girmeyen öğretmenler bile beni tanırdı tanınan bir öğrenciydim
Derslerim de iyiydim. Öğretmenlerim beni severdi🥲
Tanınırdım ama kimse kimseyi sevmezdi ve tabi beni de
Öğretmenlerle ve yönetim tarafıyla aram çok iyiydi. Tanınıyordum yani
Sınıftaki erkek bollugndan dolayı okuldaki herkes tanırdı birde staji okulda yapmistm bn tanimayan yoktu
Lisede nerdeyse tüm okul tanırdı. Özellikle de erkekler 😅
Sessiz sakindim okul futbol takımı kaptanı olunca şampiyonlukta gelince işler çok değişti 😁
Maalesef ki tanınırdım
Başarılı evet tanıyan çoktu
Sessizdim, tek başıma takılırdım.
Aynen çok popülerdim biri sayesinde
Daha yeni başladık hahaah
sakin herkesle konuşmayan
Başarılıydm
Evet maalesef
Yokkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?