Çünkü hep çocuklar da ondan 😸 kizlar destek olun büyük oynadım hayde arka çıkın 😸 attım yine ortaya bir bomba 💥🙀😹

Hoppaaaa ordan çek burdan çek kraliçeyi çekkk😹😹
Çünkü hep çocuklar da ondan 😸 kizlar destek olun büyük oynadım hayde arka çıkın 😸 attım yine ortaya bir bomba 💥🙀😹

Hoppaaaa ordan çek burdan çek kraliçeyi çekkk😹😹
Evet çok haklısın tabi ki de.. erkekler asla büyümez hep çocuk kalırlar neden doğum günü kutluyorlar ki sanki ( istediğin gibi savundum seni abla ) 😺
Ayyy birtanesin sen kıvırcık kuzum 😹🥰😍
Teşekkür ederim ablam sende birtanesin 😂🥰🤲
Cansin 😍🥰
🥰😍🤲
Cevap
31Cevap
Çünkü arkalarını hep biz topluyoruz bunu bildikleri içinde büyümüyorlar. , ya da büyümek istemiyorlar
Kesinlikle 👍😂
Tam tersi olmasın 30'undan sonra kadınlar nedense yaş atlamıyorlar 🤣
Sus sus işiniz gücünüz trip atmak 😱 hala konuşuyorsun
Başka bir şey yapmıyorsunuz zaten 🤪
Biz yakarız dikkat edin 🤪
Haklısın biz de en azından sigara yakacak da olsa ateş var sizde o da yok 🤣
Gülebiliyor muydun ki sen 😱
Çocuk gibi davranıp "Bugün benim doğum günüm!" diye bağırıp kahkaha atmaları komik duruma düşürüyor. 😂😂
😘🥰
Erkekler doğum günü kutlamasın ama kızların doğum günlerini de ihmal etmesinler. Ama sorarsan erkekler büyümüyor. Erkolar kapanın be 😂
Erkolar close şu an
Öyle de dememek lazım yine de. Sevdiğimiz erkoların doğum gününü kutlayalım
Erkolara ölüüümm 😡😡
😂🤣 Ben de oturmuş televizyon izliyorum benim ne suçum var ya 🤦♂️🤦♂️🤦♂️
🤭🤭🤦♂️🤦♂️erkek dogarak zaten bütün suçu kabul ediyoruz yani 🤭🤭🤭
😂🤣😂🤣 sen böyle diyince aklıma arkadaşımın dedi söz geldi 🤣😂🤣😂🤣
Evlendi eşini çik seviyor Bi ara kavga ettiler sinirden gelmiş bana diyor ki dünyayı kadınların ayakların altına ser bu sefer de neden bu tarafa sermedin diye kavga çıkar 🤣😂🤣😂🤣😂🤷♂️🤷♂️🤷♂️🤣😂🤣😂
Bunda bile bir hatalıyız öyle mi😂😂😂
Bak Allah'ın adını veriyorum Lütfen bak rica ediyorum Ne istersen veririm ama bir konuda ben haklı olayım be Ne olur bana de ki sen haklısın ben haksızım😂🤣😂🤣😂🤣😂
Işte Bendeki şans bu kadar olur bak sen haklısın diye yazıyorsun klavye otomatik Ben düzeltip haksız olduğumu söylüyor🤣😂🤣😂🤣😂
😂🤣😂🤣😂
Kadınlar zaten hep kendileri için bir şeyler beklediği için erkekler istemiyor bile
40 yaşına gelip hâlâ kendini Barbie sanan kadınlar mı diyor bunu
Hayır, özel günlere bende önem veririm sevdiğim kişi kutlmak istemese bile zorla kutlarım. 😅
Yahu diğer erkekler kapatılsın gelecekteki benimki kapatılmasın 😂
Tamm tamm onu da kapatınn 🙉😹
Girll powerr 😂 sende öylee 🥰
Kız gücü yani Ahahaha
😅🥰
Orti kutlayan yok ki zaten yasaklansa bana fark emtez
Evet, bu açıdan bakınca aşırı mantıklı geldi.. 😅😂
Bireysel olarak hiç kutlamadım ve kutlamak istemedim.
Daha mantıklı bişey duymadımm bundan sonra hic bir erkeğin doğum gününü kutlamıyorum 😅
Ben kutlamıyorum kutlamayıda sevmem doğum günü kutlamak çok saçma
Yani bencede zaten büyümüyorlar kız haklı kdkdk
Doğum günü kutlansın da pasta yasaklansın.
Daha nasıl büyüyecez acaba
Yav bu erkeklerin suçu neğğ 😂😂
Bence doğum günü diye bişey yok
Ben daha büyük oynadım 😀😀
2 gün önce de doğum günümdü eve 5 tane dansöz çağırdım ayrıca Tarkan'ı da çağırdım 🤪🤪🤪
Şaka bi yana doğum günümü kutlamıyorum. Bi kişi kendine konser bileti almış ama gidemeyecek olduğu için bana devretti. O kişiye söyledim doğum günüm olduğunu hediye olarak kabul ettim dedim o konsere gittim işte. Feridun Düzağaç konseriydi gayet güzel konser oldu
O olmasaydı evde şu anki gibi pijamayla oturacaktım. Ama hediyeleşmeyi severim kendime de hediye alırım bunun için de herhangi bir gün olabilir doğum günü vs şart değil
Teşekkür ederim ☺️☺️
Her şeyi yasaklayın anca 😂
Haftaya bugün not al lütfen 🙂
Harika yere parmak attın kız he vallah hhh😂
Onu gördükkk hissettik😂😂
Aminnn😂😂😂
Ben unutuyorum hep doğum günlerini 😕
Aklıma gelmiyor 😕
Dünyaya erkeklerin gözünden bakarsan anlarsın çocuk olmadıklarını
Doğum günlerimin kutlanmadığı aklıma geldi 🫠
😀
Yasaklansin zaten kutlamıyorum ben
Hiç çocuk olmadık ki büyüyelim 🥀
Artık kutlamıyoruz abla
Bu yaşıma kadar geldim hiç kutlamadim
Yenge zaten kutlamiyoruz ki :D
Benim için farketmez hiç kutlamam sevmiyorum..
Ben insan değil miyim
Evet
❤️❤️
Haklısın queennn 👑
Niye yasak olsun
Hayır ya jkjkj
Zaten doğum günümü kimse hatırlamıyor 😔
B. kunu çıkarmasak mı acaba 😏
Hayır
Yanındayım canım
😘.
Zavallı erkekler😁
Ne alaka
Yasaklanmalı
Zaten kutlamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?