Doğum gününü kutlamayan erkek ne diyorsunuz?

Şimdi saat 00.00 ı geçti mesajlaşmıştık da ama kutlamadı reelde buluşalım diyordu da doğum günümden bir gün sonra doğum günümde işi okulu var da mesajla kutlaması gerekiyordu bence
Doğum gününü kutlamayan erkek ne diyorsunuz?
Cevapla