"Ne kadar iyi birisin" değil. "Kafanda kaç kişiyi gebertip bu kadar sakinleştin?" Diyeceksin!.

𝐼𝓈𝒶𝒷𝑒𝓁𝓁𝒶𝓂𝒾𝓇𝒶🍷
"Ne kadar iyi birisin" değil. "Kafanda kaç kişiyi gebertip bu kadar sakinleştin?" Diyeceksin!.

𝐼𝓈𝒶𝒷𝑒𝓁𝓁𝒶𝓂𝒾𝓇𝒶🍷
Çok çabuk ve kolay sinirlenen bir yapıya sahip değilim ama sinirlendiğim zaman da gerçekten gözüm dönüyor özellikle bir haksızlık bir adaletsizlik gördüğüm zaman sinirim zıplıyor insanların düşüncelerine tahammül edemiyorum özellikle iki yüzlü taraflı konuşan ne dediği belli olmayan insanlar hoşuma gitmiyor
Sinirlenince cin kaçmaz ama cincik gibi şeyler olabilir. Ben sakin bir insanım hiç sinirlenmem enseme vur ekmeğiminal elimden o derece😄
Eyvallah yiğidim 😀
Ne demek şekerim
Şekerim ne be gardaş falan de en kötü ihtimalle Aslan koç olsun çaya da şeker atmam aklında olsun yaz bunları:))
Ben yiğit olduysam sende şeker olursun bu işler böyle aslanım ahahah
Aslanım, bak bu güzel burdan devam
💪💪
Sakin duran birisiyim o yüzden normal sinirlenince bir tık millet çekinir djdhdj
Rica ederim 😃
Vurdulu kırdılı biri değilim ama sözlerim çok ağır oluyor. Bazen dönüp bakınca neler demişim dediğim anlar olmuştur. Biri bana şunu demiştin dediğinde buna bakarım bu arada. Normalde pişman olmam. Demişsem hak etmiştir. Fazlaca sınırını zorlamıştır her kimse.
Cevap
23Cevap
İçime cin kaçmışa dönüşüyorum...
Buna şahit olarak beni yazdırabilirsin😂😂
kötü birine tabi ki de
Buna dönüşüyom.😹
En güzeli şey sa'laklar intikam alır civciv bedel ödetir 🔪🐣 ahabhd
Wuhuu diyisınnn süpersin bea 😹
Sinirlenince kelimelerimi kaldırmak çok zordur.. Yerin dibine sokarım insanı.. Haklıysam, bunları yapmam gerektiğini düşünüyorum.. Kimsenin yanına hiçbir şey kar kalmamalı..
Eski ben olsam spesifik cevabım olurdu ama kendimi de pek öngöremiyorum artık
Genelde ipin ucu kopunca yaptığım şiddetvari eylemlerin sonucu bana patlıyor 😂
Öp cidden sinirliyken bana bulaşmayin nasılım diye bile çok sormayın hiç bir şey yapmyan kisininde kalbini kira bilirim sonra
öcük ile böcük'teki margaret.. aynı sen dedikleri bizimkilerin.
Susarım tam bir ölüm sessizliği. Yalnız kaldığım an etrafı dağıtmaya başlarım
Gözümün kimseyi görmediği kesin. Bu yüzden ilaç kullanıyorum, öfke sorunum var.
Genelde sakin biriyim ama sabrımı çok zorlamamak lazım ben ben değilim…
Karşımdaki kişiyi yerin dibine sokacak kadar kötü biri oluyorum aşırı kırıcı ve kaba
Boğa burcuyum, gerisini siz hesap edin. Freni patlamış kamyon derler bana :)
Normalde sakin olduğumdan, sinirlenince aniden patlayan volkan gibi oluyorum. Ama çabuk sakinleşiyorum..
Ben çok sakinim 😇😌💅🏻
Kırdığım insan çok fazla oluyor. Ancak genel olarak sakin olduğum için sıkıntı yok fdghkjfdkşhf
Valla herkes domatese donusuyon kipkirmizi oluyon fiyorlar
Neye ne kadar sinirlendiğime göre değişiyor
İyi biriyim ama hergün değil
Şekeri bıraktım artık sinirlenmiyorum sanki 👀
aldırdım bne sinirlerimi
Sert dobra patavatsız gözüme perde iner
Bal porsuğuna dönüşüyorum.
Kontrol edemezsem sınırsız canileşirim.
Vurdulu kirdili konulu film gibi
Uzak durmak isteyeceğin birisine
Göstereyim mi
Hayır 😀
😄😂
Tehlikeli oluyorum
Tazmanya canavarı
Aşırı seksi
Sinir deli manyak olurum
Gören şok olur
Kükrerrim
Wolverine oluyorum
Ağzım bozulur herkes gibi olurum
Bakışım 3.5 attırır
Sakın ve yanliz
Babama dönüşüyorum
Canavar
Sinsi
Huysuz.
Sinirli
Yok artık
Vahşi oluyor um
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?