
Keyifli geceler.. 🍷
And just call on me, ah, just call my name
Like you mean it
In the middle of the night, in the middle of the night
Just call my name, I'm yours to tame

Keyifli geceler.. 🍷
And just call on me, ah, just call my name
Like you mean it
In the middle of the night, in the middle of the night
Just call my name, I'm yours to tame
Sene 2018 geceler soğuk geceler buhranlı geceler bile uzak yeri geldiğinde kalabalıklar içinde yalnızım sonra bir anda parıltı çıkageldi. Birbirimize "can" derdik hep ilk o başlatmıştı bu akımı Erzurumlu ya sebep o olsa gerek
Cevap
8Cevap
Kimsenin dudaklarından duymak istemem.. Çünkü ben uyuyorum.. 😅😅
Gecenin ortasında adımı beni hem çıldırtan hem de derin bir arzuya sürükleyen o dudaklardan duymak isterdim.
şu an öyle özel birisi yok gecenin karanlığında birisi böyle bir şey derse muhtemelen yastığın altından emeneti ceker bjr şarjör atarım shdhddh
Adımı söyleyişine bile hastayım dedirttiren oldu da biz mi demedik 🤭
Yok ben küfür eder sanirim kesin sezona yakışmazdı 🤣🤣
Tehlikeli sular kimse yok diyim kavga çıkmasın hdka
Hoşlandığım coxuktan tabıkı ama hıc ıletısımımız yok aglıcam
Aklımdan geçen kişinin jsgss
Şimdilik öyle biri yok
Neden adımı mı ezberliyor😀
ben bi hayalle yasiyorum, uzgunum
O kendini biliyor ya gizli gizli seviyorum
birine gerek yok
Ah.. o kızın dudaklarından keşke yazsa
Burada olmayan birinden.
Kimsenin dudaklarında duymak istemem
Adımı kimse anmasın
uuuu vurdu gol oldu ahshha s.. kerim ananı der gibi yani adımı ananı ahahaha
Delip geçerim ahahgehsgw
Havalanır işte olmayan beyni fena mı 😈
Fenalar ötesii 😏
Dötünde açarsan o başka tabi ahshs
https://hizliresim.com/in5h473
Böyle tehtit ederim ahdhhs
Bu kadar erotikleştirmeye gerek yok.
Adı bende saklı
Kimseninn
selinin
Azrail
yok henüz öyle biri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?