Kıskançlık yüzünden ayrıldık. 6 ay geçti ve delirmek üzereyim yetişinnnn

Erkek arkadaşımla beni çok kıskanması bana bağırması ve sürekli gözetim altında tuttuğu için bir gece büyük bir kavga ile ayrıldık..Sonra aradan şu an itibariyle 6 ay geçti bu 6 ay boyunca sevdiğim saydığım için bekledim pişman olur artık olmayacak diye teminat verir diye düşündüm ama ne yazıkki o barışmak istediği anlarda bile yaptıklarından pişman olduğunu belli etmedi sürekli konuşmaları bensenin için sunu yaptım bunu yaptım barışalım dedi haftalarca aramadı vs.vs. en son yine barışalım dedi ok dedim o zaman oturup konuşalım ben hemen konuşmaya geleceğini bir daha o davranışları yapmayacağını söyleyeceğini falan düşünürken şuan işim var yarın konuşalım aşkım dedi deyiş o deyiş ortadan kayboldu bir hafta hiç aramadı bir hafta sonunda bana faceden arklık ve romantik bi şarkı yollamış sen benimle dalgamı geçiyorsun bir haftadır nerdeydin diye başladım saydırmaya oda beni bir daha arama dedi ve yüzüme kapadı :( ne bu ya ne biri yol göstersin çıldırıyorum,!
Kıskançlık yüzünden ayrıldık. 6 ay geçti ve delirmek üzereyim yetişinnnn
Cevapla