
Kişiliğinin en belirgin özelliğiyle mi giriş yapardın yoksa en olumsuz özelliğinle giriş yapıp sonunda şaşırtır mıydın?

Kişiliğinin en belirgin özelliğiyle mi giriş yapardın yoksa en olumsuz özelliğinle giriş yapıp sonunda şaşırtır mıydın?
Minimalist bir girişin sonrasında gelişme bölümünde minik sinyaller ile sonuçta ortaya çıkan bir felaketi anlatırdı sanırım insanların hayata bakış açıları bile değişirdi hjk
“Kişiliğim, sıradan görünen bir sayfanın ardındaki derinliklerde saklı”
Önce benim hayatımda olan bir kaç kişinin hikayesine değinirdim. Sonra kendime geçerdim bugünkü beni anlatarak geçmişe giderdim. Yaşadığım önemli olayları anlatırken direk o güne dönmüşüz hissi vermek için detaylı anlatırdım. Kitabın sonu buruk bir his bırakırdı. Okuyucunun yarım kalmışlığımı kendi kendine tamamlamasını isterdim. 😂
Başlarda merak uyandıran bitince can sıkan bir kitap.
Bitirdiler beni 😂😂
Her anı bir serüven olan hayatımda, sakarlıklarım ve şanssızlıklarımla birlikte yürüyen bir yolcu gibiyim; saf bir kalple, düşsem de gülümsemekten vazgeçmeyen, her kazada yeni bir hikaye yazmaya çalışan biriyim. Şeklinde olurdu galiba
Kitabin adı ZOR olurdu
Giriş cümlesi "Hersey ilk basta zordur" yazardim
Yasadikca deneyimledikce kolaylaştırıriz hayatı insanlari.
Sonucta şaşırtirdim çünkü tanıdıkça sever bağlanır vazgecemeyiz. Zoru yine biz kolaylastiririz
E. i. c teşekkür ederim
Dünkü tutus sorusuna yorum atarsan sevinirim merak ettim cevabini:))
Müsait olunca bakayım şimdi çok uygun değilim hatırlat unutursam
Anlaşıldı 🫡
Cevap
6Cevap
Kırılma ve dönüşüm noktam. Olurdu.
Bazen güçlü, bazen kırılgan, ama her zaman derin içinde keşfedilmeyi bekleyen bir dünyası olan o kadın..
Ona yaklaşmaya kimse cesaret edemiyor,
Ondan çekiniyorlardı
Oysa ne kadar naif olduğunu bilseler
Bu düşüncelerinden dolayı utanırlardı
Gibi gibi😂
Cesaretin ve sabrın yoksa son sayfaya kadar okumaya lütfen hemen elinden bırak ve bir daha da dokunma!
Muhtemelen bu tarz kitaba böyle giriş cümlesi yapardım direkt detaylara boğmazdım.
'Ne kadar renkli olursan ol.. bir yanın daima siyahtır..
kapağına baktığınızda değersiz gözüken bu kitabın, okuyarak ne kadar da renkli olduğunu anlayacaksınız.
Çatlaklardan sızan zamanı durdurmanın bir yolu yoktu.
Yargılayıcı ve şakadan anlamayan insanları elemek için kısa bir ara... Diye başlar sanırım 🙃
Çifte cinsiyetli bir zekaya sahibim, çatışan idim ve yüksek egom var 👑 asddfgggg
Sadece okuyup geçersin, ezberin yetmez çözmeye.
Evrensel gerçekleri, bilgeliğin ironiyle dans ettiği ve her kahkaha patlamasının bir göz kırpma olarak gizlenmiş bir ders olduğu hafif yürekli ifadelere damıtmak için nadir bir yetenek.
Cesaretin hazin öyküsü 😅
Bu kitabı yazan kör oldu
Mücadele edemeyen giremez
Zorluklarin yolu olurdu
Büyük harflerle "yaradankul" yazardı
Ekinler henüz baş vermişti..
Aşkolarr hellooo diye başlardım
Karaktersizler okumasın olurdu
Sinir
Ah Salome ah!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?