
Uzmandım bu konuda sjsjsjj

Uzmandım bu konuda sjsjsjj
Uçak yapardım ama yaramaz değildim, öğretmenlerin çok sevdiği ama öğretmenleri hiç dinlemeyen kural dışı hareket eden ama hep okul birincisi olan bir çocuktum 🤣🤣🤣
Wow
okuldayken yaptığım şeylerin yanında kağıt uçak ne ki. bazen öğretmenlerime kızıyorum iki tokat bi kulak çekme en fazla yaptıkları. ben öğretmen olsam benim gibi bi öğrenciye tutamazdım kendimi tepelerdim valla
Ooo çok yaramazdım lise de. Edebiyat öğretmenine aşk mektupları, su balonlarıyla savaşlar, kopya çekmeler, kavgalar, sigaradan yakalanmalar ooo oo neler neler. Kağıttan uçak yapmak çok masum kalıyor🤣🤣
hala yapıyorlar
cevabımın devamı silinmiş 🙂
Kim sildi
sitenin sorunu böyle
teşekkür ederim 🌿🌿
Telafi olmuştur umaejn
Cevap
10Cevap
Liseye kadar iblis gibi ortalıkta gezinirdim, sonrasında başladım ortalığı karıştırmaya😅 üni bitene kadar böyleydi. Bence hala öyle shdhd
Yapıyordum ama yaramaz bir öğrenci değildim
Sen yaramaz olamazsın ki 😂
Sınıf başkanı sjsjs
yapardım tabi ki
Hayır her zaman her kurala uyan kılık kıyafete bile dikkat eden o gözlüklü öğrenciler var ya onlardandım bir tek gözlüğüm eksikti 😅
Çok iyiy
tahtaya yaramazlar diye tüm sınıfı yazan kişiydim ben ahshs
Çok çok iyiy sksksk
Yok kızlar okulda uçak yapmazdı. Erkekler hep yapardı😅
Yaprak testler özellikle. Her an havaalanına gider gibiydi:D
Yok ben genelde ilkokul ortaokul Türkiye’de okudum şey vardı o zamanlar Çöplük başında açacak açmaya giderdik dedikodu için djdjdjjd
Uslu ders kolik bir öğrenciydim sınıf içinde. Dışarıda ise gayet eğlenceli. şu an olduğum gibi evde sesiz sosyal ortamlarda aktif.
Yaramaz bir öğrenci değildim, ama yine de yapmışlığım var.
ucak gemi bide bisey yapiyoduk parmaklara takip oynuyoduk
Uçak yapardık icine yazi yazip arkadaslara yolardik tuzluk yapardık onunla oynardık
Kağıttan uçak yapsamda, yaramaz değildim. Bu ikisinin bağlantısı var mı ki?
Hemde çeşit çeşit yapardım. Hâlâ da yaparım haha güzel günlerdi 😝
Benimkiler uçmuyordu ya şişe kapağı fırlatıyordum jhj
Bazen böyle şeylere denk gelince hiç çocuk hiç ergen hiç yaramaz olmamışım gibi geliyor… 🤷🏼♀️
Derste hoca varken bile uçururdum. Birbirimize atardık hep
Kağıt uçağı hiç yapamazdım yapanlara da imrenirdim djdjd
Çok yapardım bizim pencere okul bahçesine bakardı atardık en uzağa kim star diye
arada yapmışlığım var sınıfın örnek öğrencisiydim.
Sınıftaki erkekler yapiyor
Evet ama yine de unuttum
Yaramaz değildim ama tüf tüf daha çok yaptım
Ben direkt okuldan kaçıyordum
Usluydum ben yapmazdim
Hayir öyle biri değildim
Yapmak isteyen ama yapamayan kskdkdmd
Yaramaz değildim ama çok uçak yapmışımdır
Hayır ben tam bir cadıydım😂
Yapmazdm usluydm uçak gemi bunlar boş iş
Çok denemiştim de olmamıştı
Okulda, evde, her yerde yapardık..
evet ta kendisiydim😅
Yapardım
Evet
evet,
Ağırbaşlıydım ben
Evet
Hayır
Yaparfım
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?