Kabustan uyandım, yalnız yaşıyorum... Korkum nasıl geçer?

yalnız yaşamanın nasıl olduğunu merak edenler, bunun hayalini kuranlar işin karanlık taraflarını da görsün. yan odada uyuyan, en azından evimde var olduğunu bildiğim bir tek insan bile yok. bu çok korku dolu. çarem olmadığından nerde insan vardır diye düşünüp siteye girdim soru yazıyorum düşünün yokluğu
Kabustan uyandım, yalnız yaşıyorum... Korkum nasıl geçer?
Cevapla