Kırık bir kalple yapıyorsanız, o işte gercekten iyisinizdir, degil mi?

biliyorsunuz ki kurumsal hayattayim artik, herkes bana celeb hanim diyo... kalbim bir sebepten kırık, beni dun hayatında ilk kez goren patronum bile "celeb hnm, iyi misiniz?" dedi. belli etmemeye calissam da ediyorum demek ki. ama yapabiliyorum, yapamasam da yapabiliyormuş gibi yapıyorum 🥳 cunku kırık bir kalple bile yapabiliyorum ❤️‍🩹

Kırık bir kalple yapıyorsanız, o işte gercekten iyisinizdir, degil mi?
Cevapla