Mühendislerin kibirli olduğunu düşünen bir tek ben miyim?

Cidden bazıları aşırı boş konuşuyorlar doktordan başarılı olduğunu zanneden bile var bı havalar bı havalar. Neymiş beyin cerrahindan fazla alan mühendis çokmuş. Yani bunu akıl mantık alıyor mu ya? Özellikle bilgisayar mühendisleri kendini bir şey sanıyorlar akademik olarak çok başarılı gibi havaları var mühendislik 300 bin Allah'ım yemin ediyorum bu kişileri savunan kişilerin yüzde 90 ı da mühendis nedense. Bütün meslekleri kendinden aşağı göremezsin özellikle kendinden üst meslekleri hem maddi hem manevi açıdan daha yararlı meslekleri daha altta göremezsin bu tamamen kıskançlıktır kibir de değil.
Mühendislerin kibirli olduğunu düşünen bir tek ben miyim?
Cevapla