Ben utaniyorum artik lanet ediyorum mesleğime. İğreniyorum ondan.
Para getireceğine elimdeki parayı bitirdi bu meslek.
Ben utaniyorum artik lanet ediyorum mesleğime. İğreniyorum ondan.
Para getireceğine elimdeki parayı bitirdi bu meslek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
mesleğin çok güzel. elektrik proje firmalarında, otomasyon firmalarında iş bulabilirsin. belki şehir değiştirmen gerekebilir
Maaş ve sigorta veriyorlar mi
evet. İstanbul'da o konuda bir sıkıntı yok.
başlangıç için yüksek maaş beklentisi içinde olmadan işe girmeye bakmalısın
Baslangic ne kadar
mesleğinle ilgili neler yapabilir sin? autocad proje çizimi yapabilir misin?
plc programlama vs neler biliyorsun ?
Plc bilmiyorum autocad biliyorum.
Ben gomulu sistemciyim aslinda
Donanim tasarimciyim
linkedln de bir profil oluşturup oradaki iş ilanlarına cv ler gönder.
şimdi baktım biraz İstanbul'da bir sürü firma alım yapıyor. özellikle ocak ayında alımlar olur.
yaşadığın şehirdeki elektrik firmalarına cv ni gönder. maaş beklentisi yazma
Maaş beklentisi soruyorlar boş birakamiyorum
İsanbul disindaki birsuru yere attim cv donen yerler mulakat yapip kayboluyor
Neden utanıyorsun mesleğimiz güzel bir meslek aslınla her sektörde bize ihtiyaç var
Ihtiyacları yok bize. Ama ssk siz maassiz calistirirlar
Ben iki yildir iş bulamadım ihtiyacimiz yok diyorlar
Pratik beceri seviyen nasıl arıza bulma tespit giderme falan
Bide bazı iş yerleri genel olarak bilgin onlardan fazla olduğu zaman da işe almak istemiyor beni bir yerde biz senin standartlarında değiliz diye istemediler
Onu ben de yasadim. Tecrubeliyim diye alinmamistim geçentta
Mulakatta
Ben donanım tasarımcıyim bu arada
Ben direk elektriğin kendisine hükmediyorum sanayi elektriği
Güzel bir meslek aslında hanımefendi parası iyi bir kamera montajı yapsanız 10.000 tl alırsınız
Neden böyle düşünüyorsun mesleğin çok güzel
Son isim meslegimden soguttu
Maasimi alamadim sihorta girisimi bile yapmamislar
Mesleğinin hangi alanda yapıyorsun endüstriyel mi taahhüt mü
Savunma
Hmm ben endüstriyel deyim teknisyen
Savun alanı nasıl oluyor
Savunma sanayii işte. Buyuk firmalarin projelerinde altyuklenicilil yapan bir firmada calisiyordum. Devlette iş yapiyorlardi
Ama daha sigorta girisimi yapmamislar ustune sordugum icin kovuldum. Ben de birdaha mubendislik yapmak istemiyorum.
İlk iş yerin mi
Evet
Ooo hemen pes etmek yok
Mücadeleye devam sabır
Yillardir iş aradim bu cikti karsima
Akaddmisyen olsaydim simdiye arabami alip tatile giderdim. Anca para kaybettirdi
Yebi mezun olarak verecekleri max 40k zaten degmez
Olabilir ama ilk iş kötü diye diğerleride götü olucak değil
Mobbing stres her yerde var. Iyi yerler alsaydi ise o zaman
Muhendis baslangic maasi da zaten cok az 40 bin tl ye o kadar eziyete degmez
Ben 13 yıldır bu işi yapıyorum asgari ücretle başladı. Şu an makina enerjide yönetici konumundayım. Sadece sabretmek ve kendini geliştir sonrası zaten istediğin gibi oluyor
Meslegimden sogudum artik. 13 yil calissam tas catlasa 80 k vercekler. Akademiye girseydim ben o parayi simdiye kazanirdim
Kazanc senin tecrübeye bağlı 4 bin bolar 3 bin dolar arası değişiyor maaşlar
Akademi olayı farklı tabi
Profesor daha az stresle o parayi kazaniyor zaten
Prof farklı tabi karar senin
Geçmiş olsun üzücü durum
Niye?