Kişilik & Karakter Yetmiyor ne yapsam dolmuyor bu boşluk ben niye bu kadar umursuyorum hayatımda biri olmamasını? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Her şey evlilik değil biliyorum ama bir put oldu bu benim için nasıl yıkıcam bu putu Güncellemeler1 yıl Uyuyamıyorummmm Yetmiyor ne yapsam dolmuyor bu boşluk ben niye bu kadar umursuyorum hayatımda biri olmamasını? Cevapla Evlilik Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Hjhgjjh Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aslında genelimiz öylede kendimizi kandırıyoruz 0 5 Yorumla Soran 1 yıl Kötü Yorumla Hjhgjjh 1 yıl Evet kötü sadık birini bulsak evlencez de kimseye güvenemiyor insan Yorumla Soran 1 yıl Önce Kendi sadık olacak bence kişi Yorumla Hjhgjjh 1 yıl Çok şükür Sadigiz diye sadık birini arıyoruz Yorumla Soran 1 yıl O zaman olur inşallah sabredin Yorumla
DeliAdam31 Takip Et Master Yaş: 47 , eic 59% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. anlamadım tam olarak 0 1 Yorumla Soran 1 yıl boş ver Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Aynı put bende de var gerçekten yoruldum 0 4 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl 9 yıllık put Yorumla Soran 1 yıl Kaçış ve kurtuluş olarak görmekten Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Ben de evlenmek istiyorum ama sevdiğim birisiyle ama oda yok Yorumla Soran 1 yıl Nasibini güzel etsin Allah Yorumla
zargann Takip Et Xper 6 Yaş: 28 1 yıl Ortasını bak sende 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Orta yol olmuyor ki bende ya öyle ya öyle Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı. Ortamın yok demek ki 0 9 Yorumla Soran 1 yıl Nasıl yani Yorumla Semih6934 1 yıl Sevgilin yok yani yalnızsın ve bunun sebebi açılamamak Yorumla Soran 1 yıl Ben sevgili yapmam biri olursa eşim olur Yorumla Semih6934 1 yıl Helal olsun ben de aynı düşüncedeyim ama öyle biri maalesef bulunamıyor Yorumla Soran 1 yıl Allah kerimdir diyelim Yorumla Semih6934 1 yıl Amenna ve saddakna Yorumla Soran 1 yıl Benim sorunum bunu bu kadar dert etmemle Yorumla Semih6934 1 yıl Alışmak lazım bir taraftan Yorumla Soran 1 yıl Nasip diyelim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Aslında genelimiz öylede kendimizi kandırıyoruz
Kötü
Evet kötü sadık birini bulsak evlencez de kimseye güvenemiyor insan
Önce Kendi sadık olacak bence kişi
Çok şükür Sadigiz diye sadık birini arıyoruz
O zaman olur inşallah sabredin
anlamadım tam olarak
boş ver
Aynı put bende de var gerçekten yoruldum
9 yıllık put
Kaçış ve kurtuluş olarak görmekten
Ben de evlenmek istiyorum ama sevdiğim birisiyle ama oda yok
Nasibini güzel etsin Allah
Ortasını bak sende
Orta yol olmuyor ki bende ya öyle ya öyle
Ortamın yok demek ki
Nasıl yani
Sevgilin yok yani yalnızsın ve bunun sebebi açılamamak
Ben sevgili yapmam biri olursa eşim olur
Helal olsun ben de aynı düşüncedeyim ama öyle biri maalesef bulunamıyor
Allah kerimdir diyelim
Amenna ve saddakna
Benim sorunum bunu bu kadar dert etmemle
Alışmak lazım bir taraftan
Nasip diyelim
Bende öyleyim