Ya niye böyle oluyor kimse hayatımda kalıcı değil kimsem yok?

Reelde zaten kimse yok bari sanaldan konuşayım diyorum 1 gün iyi anlaştığım gerçekten enerjinin uyuştuğu erkekler ertesi güne kalmıyor engelliyorum çünkü değişiyorlar

Ya niye böyle oluyor kimse hayatımda kalıcı değil kimsem yok?
Cevapla