#Oku oku bitmeyecek derinliğinizi sizce neye borçlusunuz?

#Oku oku bitmeyecek derinliğinizi sizce neye borçlusunuz?

Tecrübeler acılar insana sadece olgunluk katar. Derinlik ise bambaşka bir şey. Yaşama bakışın, bilinmeyen yönlerin, seni keşfedici kılan detaylar bence. Kendim için düşünecek olursam aklıma gelen bunlar. Beni derin kılan hayat görüşüm, insanlara insanca bakışım, nezaket sahibi biri olmam, egodan uzak oluşum, bunun dışında zeki bir kadın oluşum derin kılan şeyler galiba.🌾
Beni "kitap gibi insan" yapan şeyler, yaşadığım deneyimler, gözlemlerim ve kendi iç yolculuğum. Her sayfası dolu, her duygusu derin ve her düşüncesi sorgulayıcı bir yapım var. İnsanları anlamaya çalışırken, onların ruhundaki farklı dünyalara dalarım. Birine gözlerimle baktığımda, yüzeyin ötesini görmek isterim. İşte bu, beni bir kitap gibi yapıyor; her zaman yeni bir şey keşfetmeye açığım ve yaşadığım her anı, bir sonraki sayfanın başlangıcı gibi kabul ediyorum.
Yaşadıklarım
Aslına bakarsan abartılacak bir hayat değil tabiki ama zor bir ailede doğdum yalnız kaldım köşeye sıkıştım cesur olmak zorundaydım başarmak, çok çalışmak herşeyin üstesinden gelmek başarılı olmak hayatımda bir (b) planı hiç olmadı belkide öyle olması gerekiyordu yoksa ben asla ben olamazdım, çok şükür bu günlere bu ayaklar beni taşıdığı sürece savaşa devam yenilmek yok.
Cevap
5Cevap
Yaşadıklarımla edindiğim tecrübelerim...
tabi ki de yaşadığım acılardır :)
Babamı çok seviyordum ama öldü. Annemi de seviyordum, o da bırakıp gitti. Ama ben hala yaşıyorum, güçlüyüm demek ki
Beni" Kitap gibi insan" yapan kişi kendim oldum.
Yasadiklarimiz sınavlar insanlar
Yaşadığım aşklar, acılar, kendi içimdeki ego savaşlarım, doğu batı mücadelelerim vs.
Yaşımdan büyük şeyler yaşamış olmam omuzlarımdaki ağır yükler ve herşeye rağmen dik durmam
Kitap gibi erkekleri
Serseri mayınlar yüzünden terkettiniz kızlar 😂
Açıp okuma isteği olabilir ancak.
Hayattan yediğimiz kazıklara 😎
Yaşadıgım acı tatlı olaylar
Kimseye borcum yok kimse ile ilgilenmem
Derin değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?