İyi olmadığınızda , hic iyi degilim diyebiliyor musunuz?

30 yaşındayım, yaklaşık 1 aydır depresyondayım. bunu laf olsun diye söylemiyorum, gerçekten depresyondayım. Öylece tavana bakıyorum ya da yatagimdan çıkmayıp yatıyorum, bazen dizi seyrediyorum, bazen kendimi zorlayıp dışarı çıkıyorum. Birkaç sokak yürüyüp geri geliyorum çünkü halim gerçekten yok.

Arayana sorana (gerçi pek yok da) hep iyiyim deyip geçiştiriyorum.

İyi olmadığınızda , hic iyi degilim diyebiliyor musunuz?
Cevapla