Yetişkin olduktan sonra genç yaşta evlenen insanlara hata yapiyorsun vs neden deniyor yasak olani yapsalar daha mi iyi olurdu?

Ben 22 yaşimda evlendim mutluyum da aradan 1 sene gecti evliligimizin uzerine

Yetişkin olduktan sonra genç yaşta evlenen insanlara hata yapiyorsun vs neden deniyor yasak olani yapsalar daha mi iyi olurdu?
Cevapla