Güncellemeler
1 yıl
Cahiliye devrinde kız çoçuklarını diri diri toprağa gömen barbarların torunlarıaınız kadın olmayı utanç olarak gördüğünüz için aklınız sıra bazı erkeklere kadın gibi diyerek hakaret ettiğinizi sanıyorsunuz
Kendi kafanızda bir erkek bir kadın modeli yaratmışsınız istiyorsunuz ki milyarlarca insan öyle olsun robotlar gibi tek tip olsun
Kendi kafanızda bir erkek bir kadın modeli yaratmışsınız istiyorsunuz ki milyarlarca insan öyle olsun robotlar gibi tek tip olsun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Türk erkeklerinin çoğu ayni. Çağdişilar zaten. Kardeslerim de aynı. Halbuki bilmiyorlae gidip müzeleri gezsinler, padişahlarin pespembe işlemeli kıyafetleri ceketleri var. Yüzyillar önce yasamis padisahlar insanlar çok daha modernmiş 202r erkeklerinden
Çok tercih ettiğim bi renk olmasa da pembe kıyafetlerim eşyalarım var çok saçma bir görüş bu
Saçma görüş erkek adam pembe kullanmaz denilmesi
Kesinlikle
KS bile erkekleri mavi kızları pembe hesapla gösteriyor boykot felan yapalım istersen ahskshsd
O zaman dudaklarına ve arka dudaklarına ruj 💄 yapsınlar oraları da pembe olmasın
benim pembe pijamam var ve giyiyorum pofoduk terliklerim de var
Ne diyon kanka zaten ortalıkta erkek kalmadı sizin yüzünüzden bi bitmediniz
O zaman dudaklarına ve arka dudaklarına ruj 💄 yapsınlar oraları da pembe olmasın
Bitmesi gereken siz yobaz kafalar
Ergen hdjd
Ergen senin gibi yobazlar
Mak aaq 😂
Milyarlarca insan karşısında siz yobaz kafalar bir avuç kalırsınız
İşsiz hdjahsjrh
Senin gibilerin işi de erkek adam pembe kullanmaz karı gibi ağlama karı gibi oturma kız istemeye gittik kız aldık kız verdik gibi çağdışı kelimeler mi kullanmak?
Erkek adam pembe sever 🩷
Ben de ilkelim sanırım. Asla pembe kullanmam
O zaman dudaklarına ve arka dudaklarına ruj 💄 yapsınlar oraları da pembe olmasın
Sen öyle yapıyorsun sanırım
Senin ailende ki kızlar gibi değilim
Onlar gibi edepli değilsin. Fark ettim
Onlar edepli olsaydı sen edepsiz olmazdın
Yazılanları oku istersen. Kim edepsiz herkes görüyor
Edepsiz olanlar erkek adam pembe kullanmaz diyenler
Erkek kullanmaz. Gerçek acıtır
Ortadoğu'da ki yobazlara göre öyledir
Elhamdulillah
Pembe kullanmaz zaten
O zaman dudaklarına ve arka dudaklarına ruj 💄 yapsınlar oraları da pembe olmasın
Boş yapma ne yapsın boyatsınlar mı aq kafanı zkm
O zaman erkek adam pembe kullanmaz demeyin aq kafa 🗿 yobaz kafa 🗿
Herhalde seni çok zkm yapmışlar ki bu yüzden erkekleri savunuyon
Hani doğuştan ya o kanka bilerek pembe yapmıyorlar 🤦♀️ uğraştığımız kişilere bak
Erkekleri savunmuyorum kanki sadece erkek adam pembe kullanmaz diyorum
Dünya da milyonlarca insanın karşısında bir avuç yobaz yaratık kalırsınız siz kimsiniz ki erkeklerin nasıl olacağına karar veriyorsunuz
Dünyada ki milyarlarca insan için siz bir avuç yobaz bir hiçsiniz ve erkek adam pembe giymez gibi Ortaçağ sözleriniz umrumuzda değil kendi kafanızda bir erkek bir kadın modeli yaratmışsınız istiyorsunuz ki tüm dünya öyle olsun yobaz kafalar
İyi sen kadın gibi olan erkeklerle sevgili ol çocuk yap sonra anlarsın bu yobazın ne demek istediklerini 😀😀
İşte yobaz kafa 🗿 olduğunuz için pembe kullanmayı kadın olmak sanıyorsunuz Avrupalılar bu yüzden size Ortadoğulu diyorlar
Merak etme avrupalılarda bu şekilde düşünüyor 😅
Cahiliye devrinde kız çoçuklarını diri diri toprağa gömen barbarların torunlarıaınız kadın olmayı utanç olarak gördüğünüz için aklınız sıra bazı erkeklere kadın gibi diyerek hakaret ettiğinizi sanıyorsunuz
Öyle mi Ortadoğulu
Ben arap değilim, müslümanda değilim sadece kadın ve erkeğin doğasını biliyorum. Ayrıca erkek pembe kullanmaz düşüncesi sadece araplarda yok herhangi bir ülkeye gitsende geneli böyle düşünüyor yenilikçi modern insan Türk olarak kendini bu kadar aşağılık görme ve beni artık rahatsız etme benim fikrim bana senin fikrinde sana kimsenin düşüncelerini değiştirecek değilim.
Hangi ülkede erkek adam pembe kullanmaz diyorlarmış? Ortadoğulular ne zamandan belli kadın ve erkeğin doğasını belirliyor? Aşağılık olanlar kendi yaşam tarzlarını insanlara dayatanlar
Bir çok ülkenin insanıyla konuştum hepside senin yobaz dediğin kafadaydılar.
Ortadoğu ülkelerinden bahsediyorsun
Alakası yok bir çok rus, alman, fransız arkadaşlarım oldu.
Erkek adam pembe kullanmaz mı diyorlardı? 😂
Onlar yuvarlak olanlardir 🤣🤣
O zaman sizler de yuvarlak olmayın dudaklarınıza ve arka dudaklarınıza ruj 💄 yapın oralarınız pembe olmasın
Yok ihtiyacim olursa sana sürdürtürürüm
Sen ailende ki kızlara sürdürt
Ben sana güzel bişey sürüm ruja benzer ama daha iyi ve tam senlik istermisin
Senin bana sürmek istediğini dünyada ki bütün erkekler senin annene sürsün
Ne hepimizde sana sürsek çok fena olur ha
Hepiniz kendi annelerinize sürersiniz ancak
Milyarlarca insan karşısında siz yobaz kafalar bir avuç kalırsınız
Fena bi karısın ama napcan