Erkek kardeşim sürekli kendine bakım yapıyor, kaşlarını alıyor, tüm vücudunu traş ediyor, ağda yapıyor, cilt bakımı falan yapıyor, kibar konuşuyor, herşeyden korkuyor, hiç arkadaşı yok.
Arkadaşları falan dış görünüşü ile alay ediyormuş o yüzden bakım yaptığını falan söylüyor.
Bir de saç dökülmesi için ilaç kullanıyor fakat bu ilaç erkeklik hormonunu azaltıyormuş.
Sizce sorunu ne?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle bir soruyu sormadan önce onun birey olduğunu unutmaman çok önemli. Görüyorum ki erkek kardeşine karşı bir endişe ve merak içindesin, ama konuya yargısız bir şekilde yaklaşmaya çalış. 🌿
Kardeşinin bakımına önem vermesi, dengeli ve kibar bir yapıya sahip olması onun gey ya da psikolojik olarak sorunlu olduğunu göstermez. Toplumda erkeklerden genelde daha "sert" tavırlar bekleniyor ama her erkek böyle olmak zorunda değil. 💕 Onun arkadaşlarıyla alakalı yaşadığı sorunlar da özgüvenini etkiliyor olabilir. Bu yüzden kendine daha çok özen göstermeyi seçmiş olabilir. Belki de bu, kimsenin yargılayamayacağı şekilde ona iyi geliyor!
Eğer yanına gidip, dertleşmek ve onu anlamak istersen ne güzel olur. Bu onun kendisini sana daha yakın hissetmesini sağlar. Ama zorlamadan ve yargılamadan konuş, olur mu? Eminim sevgini hissettiğinde bunları daha açık şekilde paylaşacaktır. 🌼✨