1 yılNe açıdan konuşuyor. Flört olarak mı sevgili olarak mı önemli olan bu. Sevgilim ise zaten hareketlerinden anlarım. En azından telefonu saklaması veya tuvalete telefon ile girmesi :D
Flört ise zaten önemli değil.
18 Yorumla- 1 yıl
Ay o zaman bir zahmet anla ya
- 1 yıl
Şifresini söylemiyorsa birde o zaman da şüphelenilir. Bu da ek bilgi olsun :D
- 1 yıl
Ohooo.. hani şifre istenmiyordu
- 1 yıl
Benimkini biliyorsa bende bilmem lazım canım. Hem saklanmamalı zaten
- 1 yıl
Bilmiyorsa bilmen gerekmiyor djdjs
- 1 yıl
Öyle :D
- 1 yıl
@uzgunlimonlykeek buradan sorabilirsin. Şekil yabancı değil
- 1 yıl
Burdan yazamiyorum
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
s 1 yılErkekler bu konuda cok profesyonel anlayamazsınız diyecektim ki vazgectim, cok basit anlarsınız. Öncelikle mesajınıza cevap verme sürelerinde tezatlık olur. Bazı kızlar hep soruyor ilk zamanlar hemen yazardı simdi gec yazıyor noldu isi mi var falan diye burdan size sesleniyorum, aynen isi var ama baskalarıyla. Aranızda hicbir problem yokken, durduk yere sizi tersliyorsa emin olun baskasıyla konusuyordur. En basiti, gün icinde sizinle eskisi gibi sık konusmaması. Yok yogunmus, yorgunmus, ailesiyle kavga etmis yalan inanmayınız.
12 Yorumla- 1 yıl
Eic 👌
- 1 yıl
🩷
1 yılAnlayamazsın. biri anlatıyordu 7/24 aynı evde birlikteydik ama 4 senelik sevgilisi varmış , ben bunu nasıl anlayamadım sürekli beraberdik telefonuna bakıyordum diyordu 🤷♀️
14 Yorumla- 1 yıl
Yuh ama ya, hadi karşındakini kandırdın Rabbine nasıl hesap vereceksin
- 1 yıl
Yan yana iken diğer sevgilisine mesaj atıyor
profesyonel yani - 1 yıl
Ne kadar rezil insanlar var.. Allah bize uzak eylesin.
- 1 yıl
🙏
- Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.
1 yılHal ve davranışlarından belli oluyor, günlerce yok olması, yazdıklarına geç cevap vermesi, ilgi ve alakasını eskisi gibi göstermemesi, umursamaz davranışları vsvs...
14 Yorumla- 1 yıl
Tam da o durumu yaşadığım olmuştur ahdjs
- 1 yıl
Canları cehenneme...🫤
- 1 yıl
Teşekkür ederim...😌🥳🌺
- 1 yıl
Rica ederim 🌸🥳
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
1 yılAnlayamayız devir öyle bir devir ki üç beş kişiyle konuşup asla izlerini belli etmiyorlar
11 Yorumla- 1 yıl
Aman biz tek kişiyle konuşuyoruz da ne oluyor
Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı. İnancım olmadığı için anlamak istemem mutlaka başkasıylada konuşuyordur
14 Yorumla- 1 yıl
Bu daha kötü, resmen paranoyaklık
- 1 yıl
Erkekler de öyle ama 🙄
Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. Hiç bir şekilde anlayamayız galiba :D
10 YorumlaFazlasıyla bana zaman ayırıyosa, konuşmak için her işini sonraya bırakıyosa, ilgiliyse her türlü belli olur. Ama ne zaman ki o zaman ayırmalar ve ilgi azalır ertelenen işler gün yüzüne çıkmaya başlar işte o zaman tehlike çanları çalıyo demektir😂
11 Yorumla- 1 yıl
İşte başlarda Loveboombing sonra sadece booombing 😅
- Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.
1 yılAçıklamanda belirtmişsin zaten sana daha sıcak ve ilgili davranır. Mesajlarına erken döner, konu konuyu açar, devam ettirir, merak eder, sorular sorar..
İlginin 1 kişide olduğunun belirtileri bunlar. Elbette diğerleri varsa da onlara soğuk olacaktır ki varlıktan ibaret olurlar sadece.
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı. Tabikide anlaşila bilir
Seninle konuşmaya başladığında sıkılır sebebi şudur çünkü zaten bir sürü kişi ile sohbet eti bu konuyu ve sen de geliyor konuşuyorsun ona sıkıcı gelir bir sebep ile konuşmayı bitirir
ya da seninle konuşuyir ken bile başkası ile konuşur ve sayfadan sürekli çıkar
Eskisi gibi heycan olmadığını da bilirsin hissedersin kısa kısa mesajlar atar ve sayfadan çıkıp bir daha 10 dk ya da 1 saat sonra cevap veriri anında vermez
10 Yorumla
1 yılTamamen anlaşılır demek yanlış olur aslında. Çünkü karda gidip izini belli etmeyen insanlar da olabilir, kendini çabuk ele veren de. Bence ana nokta ilgidir. İlgi bekleyen biri, sadece bir kişiye yöneldiği için ilgi görmeye daha hevesli olacaktır. Ama kesin değildir tabiiki
10 YorumlaBunu genellikle doğrudan ve kendinden emin bir şekilde ifade edebilirim. Otoriter bir tutumla, başkalarına net ve kesin bir şekilde düşüncelerimi aktarırım. Ayrıca dürüst ve efendi bir yaklaşım sergileyerek, karşımdaki kişinin saygısını ve anlayışını kazanmaya çalışırım.
10 YorumlaAnlamak pek mümkün değil. Ki eski sevgilim benimle konuşurken aynı zamanda eskisiyle de konuşuyormuş. Asla fark etmemiştim. Profesyonel oynuyorlar şerefszler.
12 Yorumla- 1 yıl
Oha ya! Olsun bugün o öyle yapar yarın ona yapan olur
1 yılSiyah ve beyaz kadar net ve anlaşılır. Şipşak yapılan kaçamaklar harici bi başkasına olan duygusal bağını fark etmeme ihtimalim yok ya
17 Yorumla- 1 yıl
Yaa bıraak
- 1 yıl
Sen ne bilecen
- 1 yıl
Dümenden atasözü deyim kovalamakla olmaz kızım bu işler
- 1 yıl
Atasözü mü ajshjsaj
- 1 yıl
Özlü söz işte her neyse
- 1 yıl
😅 karışma
- 1 yıl
Peki bey, peki. Sen ne dersen o
Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı. Anlamam açıkçası tek benle konuşması beni boğar sosyal olsun istediği kişiyle konuşabilir partnerimse kalbi bende olsun yeterli
11 Yorumla- 1 yıl
Çok iyi
- Kişilik & Karakter konusunda 4,9b cevap paylaştı.
1 yılbence anlayamayiz ben sahsen oyle yetenekli degilim ahshahsh
13 Yorumla- 1 yıl
😅 anlarsın illaki ele veriyorlar kendilerini
- 1 yıl
cok dikkat edicem artik 🫡
- 1 yıl
🌸
Ben hiç anlamam öyle isleri
13 Yorumla- 1 yıl
Kimi kandırıyonnn
- 1 yıl
😁👌
- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılTelefonuna izleme programi kurmadiginiz surece hic anlayamazsiniz 😅🤣
14 Yorumla- 1 yıl
Onunla da kim uğraşacak ya shdja
- 1 yıl
Ugrssmaktan ziyade kimse de kurdurtmaz tlfnuna 😝
- 1 yıl
Dizilerde/filmlerde gizli gizli kuruyorlar ya hsdhha
- 1 yıl
Ayy evet yaa 🤨🤨🤨😝
1 yılErkekler beyniyle aldatıyor, kadınlar açıktan.
11 Yorumla- 1 yıl
Aslında tam tersi
- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
1 yılAnlamak istersek her türlü anlarız, maksat slağa yatmak veya yatmamaktır.
11 Yorumla- 1 yıl
Evet 👌
1 yılBenimle konusuyorsa 2. si zaten yoktur 😀Benimle konusuyo olusundan anlarim ben 😀
18 Yorumla- 1 yıl
Çok saçma bu :D
- 1 yıl
Yoo gayet mantikli 😀2. ye ne ihtiyaci vardir ne de zamani 😀
- 1 yıl
Konuşanların ihtiyacı var diye mi konuşuyor yani
- 1 yıl
Tabiki, mutlak doyuma ulassa baska biriyle konusma ihtiyaci dahi duymaz
- 1 yıl
Ayak yapma olm
- 1 yıl
Ne ayagi isim olmaz ne dediysek o guven bana
- 1 yıl
He iyi taaam
- 1 yıl
🤣😀
1 yılBaşkasının kullandığı vanayı tot. suna monte ederim ki 😂
11 Yorumla- 1 yıl
😂😂
1 yılHer ihtimale karşı ben de konuşuyorum. Kimseye güven olmaz.
14 Yorumla- 1 yıl
Ahaha saçmalama
- 1 yıl
Ooo, geçen gün uçakta hosteslerin muhabbetine denk geldim, aynı anda kaç tanesiyle konuşuyorlarmış.
Duysan kızları kapatırsın 😂 - 1 yıl
En iyisini yapıyorlarmış hdjfs
- 1 yıl
O yüzden ben de aynısını yapıyorum 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
1 yılEğer benim konuştuğum kişi bir erkekse (Ki öyledir varsayıyorum)
Onun tek konuştuğu ben degilimdır emin olamam imkansız hep böyle ki zaten bir de kendi sevginden kendi sadakatiinden emin olabilirsin karşıdan hiçbir zaman emin olamazsın10 Yorumla
1 yılAnlayamayız zaten anlamamızda gerekmıyor benı kaybetmeyı göze alıyorsa buyursun ıstedıgıyle konuşsun aldatan kendını aldatır ve bır yerde mutlaka patlar
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 771 cevap paylaştı.
1 yılMesajlara aramalara cevap verme hızından yazdığı. Mesajın opening ya da uzunluğu bile belli eder insan sevdiği kişiye anlaşılmak ister
10 Yorumla
1 yılmesela özel bir ilgi, her şeyini paylaşma isteği ve tutarlı bir iletişim varsa muhtemelen tek olduğunu anlarım.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Anlama çabasına girmem. Konuşur konuşmaz ona kalmış.. ama aynı anda bi kaç kişiyle yazışamam ben
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı. Ben safım anlayamam çok rahat çok profesyoneller 🤣
14 Yorumla- 1 yıl
Sen öylesine denk gelmişsin :D ama yakalanan yakalanana
- 1 yıl
Benim bildiğim iki, daha da mı var :D valla millet bizim kiminle yorumlaştığımızla, ilgilenirken neler oluyor neler
alıp telefonunu kurcalamayana kadar anlayamazsın bu zamanda kimse tek kişiyle yetinmiyor kolay kolay
20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hiçte anlayamayız artık çoğu kişi tilki gibi. Bir şekilde oluveriyor. 🙇🏼♀️
10 YorumlaMesajlara ne süreyle cevap verip vermemesinden
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 726 cevap paylaştı. Anlayamayız sadece guvenebiliriz başka türlü anlama yolu olmaz
10 YorumlaAnlayamam çünkü böyle bir şey mümkün değil heleki bu zamanda
10 Yorumla
1 yılGünümüzün iliskileri çok yorucu kime guvenebilegimizi bilmiyorum.
10 Yorumla
1 yılAnlayamiyoruz ki her seyi yapıyor insanlae utanmadan sıkılmadan her şeyi
10 Yorumla
1 yılYok öyle bişey ya. Bana yazan en az 3 4 kişiye daha yaziyordur.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılÇok net anlaşılır özellikle bir şey yapmaya gerek yok bence
14 Yorumla- 1 yıl
@ÖMERBORABALAMİR1 abim pro olmus anlıyor
- 1 yıl
Pro olmadımda hissedilir bence
Yani
Ve ayrıca gerçekten hal hareket herşeyden anlaşılır
Yalnız şöyle bir durum var
Asla kadınların zeki olmadığını düşünmemek gerekiyor
Ve kadınların erkeklerden çok çok daha zeki olduğunu kabul etmek gerek😂 - 1 yıl
Kesinlikle öyle
anlayamazsiniz 🥹🥹 erkolar tek sen varsin diyolar ama genelde arka planda 3 tane konustugu 5 tane kesistigi 15 tane de begendigi oluyo 🥲
14 Yorumla- 1 yıl
Anlarsın aslında :D geç yazıyorsun diye sinirleniyorsa başkası yoktur ahahaha
- 1 yıl
Benim konuştuğum tek olsa da kesiştiğim beğendiğim oluyor bu da çapkınlık aldatma sayılır mı
1 yılOna sorarız tek konuştuğun ben miyim o da diyor evet biz de inanıyoruz
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. Bunu anlamak, bundan emin olmak neredeyse mümkün değil
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 9,9b cevap paylaştı. Hep aynı kişi konuşuluyor ise tek kendindej söz ediliyot
10 Yorumla
1 yılAnlamaya gerek yok günümüz de tüm ilişkiler laçka olmuş kasarlasmis adeta. Hele seçeneklerinin bu kadar bol olduğu bi devirde kimseyi ne mecnun ne de Leyla gibi görmeye gerekte yok o beklentide olmaya gerekte yok.
10 Yorumla
1 yılBen 8 yıllık karımın başka biriyle konuştuğu yeni anladım yani anlamazsın.
111 Yorumla- 1 yıl
Geçmiş olsun
- 1 yıl
Kim olduğunu biliyorsun
- 1 yıl
Teşekkür ederim 🙏🏻
- 1 yıl
Kim olduğunu nerden biliyorum
- 1 yıl
Daha önce söylemiştim sana galiba
- 1 yıl
Ha sen Züleyhanın şeysi misin
- 1 yıl
O kim be :)
- 1 yıl
Ne bileyim son zamanda herkes böyle imalarda bulunuyor sitede :D kimmiş benim bildiğim
- 1 yıl
Ya aslında bu muhabbetlere hiç giresim yok benim 😄
- 1 yıl
Tamam
- 1 yıl
Yazamaz efendim, sevinemezsin maalesef..
Gizli Üye(45 üstü)1 yılBirak anlamaya calişmasınlar şüphe varsa güven de sevgide kalmaz oda bizim işimize gelmez.
10 Yorumla
1 yılgünümüzde insanlar çok daha profesyonel takılıyor anlamak zor :)
10 Yorumla
1 yılKimler kimlerle beraber
17 Yorumla- 1 yıl
Bu sözün devamı vardı 😂
- 1 yıl
Yankı yaptı demi 😂
- 1 yıl
😃 nerden bildin
- 1 yıl
Tranva 😂😂😂
- 1 yıl
Travma* :D
- 1 yıl
😂😂😂 olar olar oda olar
- 1 yıl
Oldu da bitti maşallah shdja
Hiç geç yazmiyosa, ya da hep size ayırcak vakti varsa normal hayatında vs. Sonra drek ciddiye vuruyosa ailesiyle tanıştırmak vb. gibi
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. Anlayamayız, yani ben anlamıyorum 😅
13 Yorumla- 1 yıl
Anlaşılıyor ya mutlaka
- 1 yıl
Seneler önce bi çocukla konuşuyorum, flört falan da değiliz normâl arkadaşım. Bana diyor ki "Sen iyi birine benziyorsun bu yüzden içim el vermedi ben birkaç kişiyle daha konuşuyorum söylemek istedim" diye yazmış 😂
"E konuş bana ne, farkındaysan biz sadece arkadaşız. Gerisi beni ilgilendirmez" dedim.
Birkaç gün sonra bana atacağı mesajı başka bir kıza yazmış sonra da hayıflanıyordu 🤦🏻♀️😂
Aklıma getirdin ya 😅 - 1 yıl
Akla böyle şeyler getirmek istemezdim 😅😅
Bunu fark edersin ya adam sana odaklı olur telefonunu rahatlıkla masaya koyar ve her zaman sana vakit ayırır ve arar çok yoğun olsa bile
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.
1 yılHissediliyor ya. Tavırlardan ve zaman ayırmasından
11 Yorumla- 1 yıl
Evet ayırdığı zaman çok önemli
1 yılAnlayamazsın. Bu tamamen güvene dayalı bir durum
10 Yorumla
1 yılTek kişiyle konuştukta ne alaka oldu sanki değer mi bildi geçin bunları artık
10 Yorumla
1 yılHer türlü şeyin şifresi benim de elimdeyse güvenirim
11 Yorumla- 1 yıl
İnstagram burası. Wpyi de whatsapp webden pcye bağlarım bana da bildirim gelir öyle yani
Gizli Üye(30-35)1 yılben aynı anda kaç manitayla konuşuyorum onu bile bilmiyorum ve hemen hemen hergün bir hatunla takılıyorum ama kimsede bunu anlamıyor çünkü ben işimde profesyonelim
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 17,4b cevap paylaştı. Hisslerim kendime güvenirim genelde güçlüdür
26 Yorumla- 1 yıl
Hislerle olmaz o iş
- 1 yıl
peki madem, senin karşına öylesi çıkmış, insanların karşısına çıkması diyelim, nereden anlayacaklar bunlar hddja
- 1 yıl
Çok zor ihtimal anlamaları bence hiç o işlere girmesinler ben öyle yapıyorum zaten ne olursa olsun hayatta sen ne kadar istersen iste belki beklemediğin bir an çıkıyor birisi ya merkezinde oluyor hayatının ya da mahvediyor gidiyor. Önemli olan kendinden ödün vermemek ve yaşantısı boyunca renkli biri olabilmek bir insan hayattan zevk almayı başarabiliyorsa ondan kolay kolay vazgeçemez kimse başkası olsa bile kısa sürer …
- 1 yıl
Haklısın..
- 1 yıl
Biraz yaşanmışlıklar birazda değerlendirme diyelim. İnsanların çözdüm ama sonrasında soğumama neden oldu aslında fazla basitler anlamak zor değil sonuç aynı yere çıkıyor hep sadece ilerleme şekilleri farklı tuzağa düşürme odaklı olunca saf ve temiz duygular kullanılıyor bir şekilde
1 yılŞüphe duyuyorsan orada olmamalısın
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 13b cevap paylaştı.
m 1 yılBunu kimse anlamaz sadece zanneder
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
1 yılBana karşı soğuk davranması..
10 Yorumla Gözlerinden ve sözlerinden anlarım ben
10 Yorumla
1 yılHuylarından anlaşılır zaten anlarım yani
10 YorumlaAnlayamam ki 🙄👉👈
10 Yorumla
1 yılBu devirde anlamak zor
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı.
1 yılHerkesin binyedekledihi vardir
10 Yorumla - Devamını Gör (26)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 