
Her zaman iyi hissettirebilir mi haklı olduğunuzu dile getirmeleri?

Her zaman iyi hissettirebilir mi haklı olduğunuzu dile getirmeleri?
Haklı olmak yerine, anlaşılabilir olmanın keyfini yaşamak isterim.
Savcı, avukat, hakim gibi yargı mensubu değiliz. Adaleti sağlar gibi haklısın / haklıyım demeye lüzum yok. İnsanda doğuştan gelen zekayı kullanalım kafi.
Konuşmaktan çok dinleyen herkese sabır dilerim.
Tartışılan bir konuda "haklısın" denildiği zaman ayar oluyorum. Ben haklı olmak istemiyorum. Sadece haklı, haksız durumunun içine düşmek istemiyorum..
Cevap
19Cevap
Bazı konularda sinirlendirebiliyor. Karşıdaki bir hata yaptığında mesela. Haklısın ama bir anlamı olmuyor
Eee bu durum insanı zevkten dört köşe yapar gadası 🙃
Cok beni etkilemez
Zaten hakli olacağım bir konuşma tartışma tavsiyede bulunmam :) ben ben ne yaparım ben ne düşünüyorum onu ksoylerim yoksa bile bile hak asla yemem haklıysam da bu da bende bir kiprasma yaratmaz :)
her zaman iyi hissettirmez bazen doğru söylediğimde bile karşımdaki anlamayınca ya da inatla başka bir şey iddia edince sinir bozucu olabiliyor ama hakkımı teslim ettiklerinde içim rahatlıyor ve haklı olduğumu bilmek huzur veriyor
Söyleyenler olduğu için alıştım gibi. İyi hissettirme durumu artık o kadar etki etmiyor gibi.
yok ya ben cok duyuyorum ama bu ülkede haklılığın hic bir degeri hic bir kiymeti yok yinede dogru olmaya haklılığa devam baskasi yakismaz bize
Evet tabiki ama ben haklı olduğuma inandıktan sonra bütün herkes haksız bulsa da takılmam bu duduma
Kimsenin egosunu okşamam, kimsenin de okşamasina izin vermem
Hayır bazen haklı olmak beni sinir ediyor. Haksız olmak istediğim durumlar mevcut yani
Bazen haklı olmak dahi istemem o kadar bıkkıntı geldiği oluyor.
Tabi ki de Hayır mesela ben çoğu zaman susmaları için haklısın diyorum
Haklı olmak mutlu etmiyor. Hatta pişman edebiliyor.
hatasını kabul ediyor demek ki karşıdaki iyi bişi sanki tekrarı olmazsa
Haklı olduğumu biliyorsam başkasının da söylemesini çok takmam
Hakliysam bunun görülmesi ve kabul edilmesi iyi hissettirir.
Haklı olmak istemiyorum. Sürekli haklı çıkmaktan nefret ediyorum. Bir defa da haklı olduğum anlaşılmadan, anlaşılmak istiyorum.
Haklı olmak bana bir şey kazandırıyor ise hissettirir aksi halde önemsizdir..
Ya haklisin sana güvenmekle hata etmişim derse ne yapıcaz 😊😊
İnsanların onayına ihtiyaç duymam hiç aldırmam ne soylediklerine
Hayır sinir bozucu oluyor
Evet zira hep haklıyımdır.
Haklı olduğum için bir şey değişmez
Çogu zaman iyi hissettirir ❤️
Her zaman değil belirlli bir zamanda
Bazen haksız olmak isterdim
Evet iyi hissettiriyor
Birçok konuda haklı olmak istemezdim
Hayır
Elbette hissetirmez
Tatmin duygusu
Evet
Evet
Bişey hissettirmez
Tabiiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?