
Evet bir foryou klasiği olan karakter yorumlama ve analiz etme sorusu ile buradayım😎
çok bilmiş yanlarım ve 6.7. hislerimle şaşırtmaya hazırım..
Can sıkıntı böyle bir şey işte başına iş açarsın

Evet bir foryou klasiği olan karakter yorumlama ve analiz etme sorusu ile buradayım😎
çok bilmiş yanlarım ve 6.7. hislerimle şaşırtmaya hazırım..
Can sıkıntı böyle bir şey işte başına iş açarsın
Litschi Dicem hee diceksin ben basit kaçayım:
Erik & kiraz, siyah bordo ehuehueh
Yok yok liçiden devam edelim😀 dışın sert görünse de içinde yumuşak huylu bir kadın var güler yüzün naif tavırların yanında krallar gibi yaşamayı tercih ediyorsun yani konfor alanına önem veriyorsun 😎 ne yani litschi dedin diye yorum mu yapamıycaz
Ruhun veriyor kulağıma fısıldadı dün
Hayır, tanışsaydık mutlaka bilirdin beni
Bilmediğini biliyorum, hiç gizem yaratma 😀
Tartışmayız beni tanımıyorsun diye merak etme coffi 😀
Gülmek iyidir de ciddi hatırlamıyorum tanıştık mı senle?
En azından biri hatırlatıyor öyle düşün😀
Dut ve kahverengi..
İnanç değerleri yüksek, sessiz sakin bir ruh hali göze batmayan tavırlar.. düzen sakinlik ve yalandan nefret etme durumu...
Teşekkürler 🙂
Rica ederim de yakın mı uzak mı yorum yapar insan
Senin uzak yorumlarına hiç denk gelmedim hep tam doğru
Seni hiç tanımıyorum ama ne zaman senle denkleşsek dingin bir hava var.
E bu da doğru ))
Seni bir kadım doğurdu ve büyük ihtimalle 2 gözün var 😂😂
Bütün ayrıcalığımı bozdun amaa🥺😀
Ama bu şakayı yapmasam uyuyamazdım:)))
Dur şimdi hemen bir vip analiz geliyor...
kitabında düzensizlik rasgele şeyler olmaz Sistematik programlı birisin..
Çevrendekilere karşı hoşgörülü ve affedicisin, iyi bir şey için beyaz yalan bile söylemek ruhuna sıkıntı verir..
Yok bazen beyaz yalanlar iyi bile geliyor
Kendine karşı söylediklerindir o..
Kendime karşı çok fazla dürüst olduğum için o dinginlik işte 😑
Ee desene herkes kendine yalancı olduğu için ben bu dingin ruhları nadir hissediyorum
Bir taşla iki kuş😀 katılıyorum
Teşekkür ederim efenim eig seçilen yorumlarım olmuş 😌
Rica ederim ne demek
Cevap
7Cevap
En sevdiğim meyve karpuz, yeşil erik ve incir ama karpuz bir tık daha ağır basıyor. Renk de kırmızı 💖
Muz, kiraz kırmızı Pembe hadi bakalım 😂
meyve tabağı yap demedik ya bir renk bir meyve maymun iştahlı olduğun sonucuna varıyorum şu an analizde böyle devam eder😀
Ben oradan muzu alayım ona göre yazalım bir şeyler hadi küsme
Tabiatın gereği oldukça uyumlu bir insansın doğuştan sempatik ve enerjiksin, toprak gibi verdikçe ve uğraştıkça verimlisin yani hayatına giren insanlardan aradığın şeyler samimiyet dürüstlük ve güven, benim de seni çekmesi tek bir açıdan mümkün değil hem ruhsal açıdan doyum istiyorsun hem de fiziksel açıdan gözüne hoş gelmesi gerekiyor genel olarak ilişkilerde uyumlusun ve vericisin
Anlat bana beni, nasıl da merak ederim kendimi bir başkasının nezdinde, en sevdiğim renk sarı, en sevdiğim meyve ise kiraz
Çok konuşkan ama ciddi kasvetli konuları konuşmayı sevmeyen biri olabilir misin, çekirdek çay ve dedikodu bu üçlü seni hep kandırabilir
En sevdiğim meyve, yenidünya en sevdiğim renk siyah.
Kivi ya da mandalina emin değilim... En sevdiğim renk haki yeşili 🙃
Hadi madem canın sıkılmış herkes gibi bende tüm meyveleri severim lakin "Antep Karası" Gaziantep kara üzümü nü bir çok severim
Sıcak ve sosyal bir insansın aslında sen güzel olan çoğu şeyi seviyorsun yaşadığın her anım hayatımdaki insanla paylaşmak ve aynı güzelliği aynı duygular onun da yaşamasını isteyen bir insansın dışa dönüksün ve sosyal bir kişiliksin
Canım sıkkın olduğu zaman hislerim çok açılıyor 😀
Ben zaten bura da duyduğum hiçbir şeye inanmıyorum merak etme 😀
tabii ki mutlaka vardır ama çevremde çok az insan var dostum diyebileceğim burada da dosta ihtiyacım yok. İnsanların kötü olduğundan değil de gerek yok yani
Eyvallah birader, daha sık sorularıma beklerim o halde
En sevdıgım renk mavi. Meyve erik
Mavi rengin kadını aslında bu rengin kadınlarını çok iyi tanıyorum, neşeli güler yüzlü olsalar da modları anında yerle bir olabiliyor, duygularını çok üst noktalarda yaşadıkları için ani şekilde Duygu iniş çıkışları yaşıyorlar ve bu iniş çıkışlara bazen kendileri bile inanamıyor genel olarak anlayışla dost canlısı ve gerçekten iyi kalpli olduğunu düşünüyorum ama biraz törpülemen gereken sorunlar var
İniş çıkışlar evet doğru dakikam dakikamı tutmaz asla ama törpüleyecek sorun neymiş
Kendin fark ettiğinde törpüllersin, başkaları bunu söylediğinde zaten pek bir ilgisi yoktur
Teşekkürler iyi akşamlar 🙏
Eyvallah sağ ol
Her renkten var sarı beyaz kırmızı pembe turuncu yeşil siyah yani birini seçme gibi durum değil hepsini seviyorum
En sevdiğim meyve ayva veya vişne
Renk siyah
Hayatın senin için çok adil davranmadığını düşünüyorsun, oldukça sadık bir partnersin ilişkilerden güven ve dürüstlüğün her şeyden önemli olduğunu vurguluyorsun ve bütün ilişkilerini bu iki olgu üzerine kurmaya Özen gösteriyorsun maddi açıdan yeterli doyuma ulaşmaman biraz canını sıksa da genel olarak olgun ve ağırbaşlı olduğunu düşünüyorum
Güzel yorum begendim eline saglik☺️
Yüzde kaç hislerim açık mı
Hayatin adil davranmadigini düşünüyorum çünkü dün hakkimi ararken kovuldum
İlişkide sağdigim dürüstlük ve güven önemli ama saygıya daha cok onem veririm
Maddiyata takılmıyorum
Sen düşün kendine kac verirsin
Dediğim noktalara bakarsak neredeyse %90
Sadece karakter analizi konunun dışına çok çıkmazsak sevinirim bu dediğin şeylerden çok hoşlanmam biliyor musun
Özür dilerim o zaman kusura bakma birdaha olmaz konunun dışında çıkmam merak etme üzgünüm :(
Yok özür dilemene gerek yok yani o hani bahsettiğin şey biraz saçma da o yüzden dedim yani, kızmadım.
Sacma evet ben hic yaptirmadim inanmam saka olsun diye demiştim sadece
Sorun yok birdaha daha dikkatli daha ciddi olurum 😌
Anlamana sevindim çok anlayışlısın
Karşılıklı olarak anlaştığımızi düşünüyorum sen uyardın ben uydum keske herkesle bu kadar kolay ve kisa anlasabilsek
Yani aslında niyetler anlaşıldığında insanlar çok rahat anlaşabilir, ama arayan EGO girdiği zaman daha çok gerginlik ve kaos ortamı olacaktır.
Bencede sorun yanlış anlaşılmak zaten niyet herkes de fakli çünkü
Ego en sevmedim duygu bende yok öyle
İnsanlardan uzak dururum sende olduğunu düşünmüyorum
Herkes tam aksini düşünüyorken senin böyle demen hoşuma gitti bak 😀
Neyi ki seni egolu mu saniyorlar?
Ben de aşırı EGO varmış öyle diyorlar aslında yok ben sadece biraz mesafe seviyorum hepsi bu
Mesafe iyidir herkesle samimi olunmaz sadece resmisin
Bu ego değil ki ego böyle bir duygu degil böyle biri olmadıgin içinde çok takıldığını zannetmiyorum zaten heee de geç
Yani eğlencesine takılıyoruz işte çok önemi yok buranın
Kafa dağıtmak icin buradayiz ama iste Yanlış anlamazsan konu dışına çıktı gene demezsen gercek hayatta egolu diyorlar mi?
Hayır, umursamaz derler arada da ukala diyor ablam😀
Ha bu arada ben egoist olarak olayı ele aldım uoksa egom yüksek yani bu ikisini karıştırmamak lazım
Ablan hakli bence
Yani tasiyabiliyorsan ego güzel de insan eziyorsan fena
Yok genel olarak ezmiyorum kimseyi...
Aksine ezmeye çalışanların karşısına geçip ona hesap soran taraftanım
Sana da bu yakışırdı zaten tanıdığım kadarıyla dik duruşun var karakterli birisin aksıni düşünmedim zaten
Eyvallah sağ ol
Sende sağol hos muhabbetin icin yiğidi öldür hakkını yeme demişler bende onu yaptım
En sevdiğin renk yeşil en sevdiğim meyveee portakal
Ananas & siyah
Seni tanıyom zaten bu olmaz
En sevdiğim renk bej…
En sevdiğim meyve çilek…
Duygularını olur olmaz dışarıya vurmayın sevmiyorsun bu da senin soğuk bir insan olarak gösterse de sana göre doğru olan bu ve doğru bildiğin şeylerden şaşmıyorsun
kiraz, renk mavi, bordo
Sen tam bu insanlarla hani konuşurken kafa bulan tipler var ya tam öyle birisin hayatım pembesini alıp tozundan genel olarak kaçıyorsun. Çokta doğru yapıyorsun, dışarıdan bakınca böyle dünyayı tespih yapıp sallıyor gibisin ama içsel dünyanda bence çok duygusal ve çok duyarlı bir insansın
Eninde sonunda bir yerim tuttu olsun 😀
Hepsi şu üye adı yüzünden oldu, bilinçaltımı yönlendirdinnn yanlış yorum yaptım 😀
İşte bilinçaltımızı zehirledin alaycı kuşmuş madem alıcı değilsin niye kuşu karıştırıyorsun 😀
Ooo bencillik ve sadece kendini düşünme durumu 😀
Beni düşün mutlu ol 😀
Düşünceleri şekillendirecek olan sensin garanti'yi ben veremem sen vereceksin 😀
Yani düşünmeden mutlu olmayı düşünüyorsun sonuç olarak yine düşünmüş oldun :))
Bazı otları çok seviyorum ben neydi adı semit otu bayılırım öyle ot diyip geçme çoğundan faydalı bence 😀
Ben öküz değilim ama ben de severim 😀
Bilmiyorum, bize hep öküz diyorlar ondan herhalde ya altını çizmek isterim değilim 😀
Sonunda gülüyon ama alaycı değilim demiştin 😀
Tamam bak böyle emojisiz yazmak çok daha güzel anlam karmaşası yaşanmıyor. Ciddiyet çok tatlı bence
boş ver milleti bunun için tribe giren şrfsizin derdi başka random gülücük bunlar esasında çok fazla kullanılınca karşıya geçen çok başka anlamları var.
Burası için demedim genel olarak yazışma dili için demiştim.
Eyvallah size de 👍
Aslında tam olarak bende bilmiyorum😂
Gözlerini kapat şimdi sadece dediğimi yap, meyve ağaçları arasında dolaşırken gözümün önüne gelen ilk meyveyi kopar ve bana ver
Elma
Yeşil😂
Elma ve yeşil çok istikrarlı bir seçim güven senin dünyanın Merkezi bana göre senin eksik yanında bu gibi..
Bu kişisel yorumum hissiyat geldi şimdi de 7. Hisle bir şeyler yazalım sana.
Aşırı hareketli bir beyne sahipsin ama beyin olarak bunu söylemem imkansız oldukça üşengeç olduğunu düşünüyorum espri yapma konusunda başarılısın çünkü hazır cevapsın, oldukça duyarlısın ama bazı durumlarda iğneleyici sivri Bir dilin olabilir, senin en belirgin özelliğin yüksek enerjinle Neşe kaynağı oluşun olabilir
AA valla bildin. Ama o kadar üşengeç değilim. Erinmem yalarim
Teşekkürler
Yalarım, yaparımdır o de mi 😀
🙈🙈🙈🙈evet yaparım.
Benim klavye sürekli bunu yapıyor.
Yaparım yalarim oluyor
Söyle de soyke oluyor😂
Hayırlısı be dondurma için zaten havalar çok soğuk 😂
🙂↕️🙂↕️🙂↕️
Başın sıkışınca gel emojilerden bunu anladım 😂
Sağol, Allah razı olsun
Eyvallah yiğidim 😀
🤣🤣
Kırmızı bordo tonları
Demek İlk kurban sensin ha ilk gelene daha özenli analiz yapmayacağım demiştim bu nedenle seni geçiştireceğim 😀
Bu kadın, mizahi kişiliğiyle hem renkli hem de eğlenceli bir karakterdir; hayatı dolu dolu yaşamayı sever ve her zaman enerjisiyle çevresindekileri neşelendirir, kararsız yapısı bazen muz yemek isterken onu elmaya sürüklese de ani duygu iniş çıkışlarıyla renkli bir karaktersin
% kaç sen
Yeşil can eriği bi tane dedin diye bi tane söyledim
Hahahah nasıl olucak ya birden fazla renk ve meyve seviyorsak :)
En sevdiğim meyve kiraz en sevdiğim renk kırmızı ve yeşil
Geç kalmışım 🙄 en sevdiğim meyve mandalina, renk kırmızı
Yeşil erik, mavi
Erik, şarap rengi 🍷…
Karpuz, incir kırmızı siyah:)
Meyve kiraz, renk mavi
Turuncu havuç olsun
Nektari, kırmızı renk
Muz
Siyah
Karpuz & mandalina
Sevdiğim renk siyah & mor
Çilek ve kırmızı
Neden beni bana anlatmadın kii kalbim kırıldı
Çok yorum yapan oldu diye ölü taklidi yapıyordum ama kırılma hadi yapalım sana da
Yaa teşekkür ederimmm
Çok tutarlı 2 seçim yapmışsın kırmızı renk itibarıyla diğer renklerin çok çok önünde ilgi uyandıran bir renk çilek sen bağla tutuşuyla diğer meyvelerden ayrılıyor çünkü çileği ekersin mi yıllarca yaşamına devam edebilir inatçıdır yaşamı sever... Sen de büyük ihtimalle yaşamayı seviyorsun hayata bağlısın aşırı enerjik ben Sevgi dolusun bazı duygu kontrollerin zayıf olabilir çünkü üst noktalarda yaşıyorsun çabuk öfkelenip çabuk sönebilirsin.
Çabuk kırıladabilirsin aynı zamanda...
Şarkı söylemek söylemek rahat davranmak eğlenmek senin özetin olabilir.
İnsanlar ne der çok fazla umursamazsın kararların arkasında durmayı seviyorsun
Valla doğru
O halde seni mutlu mesut gönderiyoruz😀
Evett ahaha
İncir, mavi
Tutkulu bir insansın, karşı cinsteyse tutkularından çok beynin gelişmişliğimi daha çok ilgilisin...
Olaylar çabuk kavrayan ve aynı Cingöz dedikleri var ya tam o yapıda biri olduğun için elini attın her işte başarılı oluyorsun...
Çok güzel Çay demliyormuşsun öyle deme 😀
Kavun / Siyah
Sen çok düz insansın yani böyle düzlükten kastım netlik, şeffaflık ne istediğini bilmenn...
İnsanlarla mesafede olman, herkesle haşır neşir olmamalı ve ayrıca çizgilerini bariz şekilde çizilmiş olması seni birçok anlamda diğerlerinden ayırıyor. Komik birisin ama dozunda hahaha ho ho ho diye abartılı şekilde absürt kahkahalar atmıyorsun sadece gülünecek olan şeylere kıvamında gülüyorsun bu da senin aslında olduğun bir kişiye sahip olduğunu gösteriyor
Iyi yorum begendim tsk
Çilek kırmızı
Tutkulu, kararı biraz mesafeli ama neşeli bir ruhum var. Yüzeysel yaklaşımlardan ve samimiyetsiz ortamlardan hoşlanmıyorsun ve bunu açık açıkta dile getirecek bir sivri dilin var
Rica ederim eyvallah
Ayva, siyah.
Sen yerini gören tam bir belasın hani insanların şimdi ayvayı yedik dediği noktada ayvayı yediren genellikle sen olabilirsin... Üşengeç olduğun gibi bazen çok yanlış anlıyorsun 😀
Sevdiklerime tatlı belayım. Teşekkürler.
Orası beni hiç ilgilendirmiyor kime belasın kime tatlısın artık o senin bileceğin iş 😀
Öyleydi zaten aksini iddia etmedim. 😂
Tama sus bela olma başıma akşam akşam😀
Başına bela olacak kadar samimi olduğumuzu düşünmüyorum ona göre davran. : ))
Ben kendim için dedim başıma bela olma diye ben samimiyetsizlik içinde bela olmayı daha çok seviyorum
Orası beni hiç ilgilendirmiyor neyi sevdiğin o senin bileceğin iş. Diyeceğimi dedim.
Sakın altta kalma 😀
; ))
Karpuz ve mavi🩵
Tuttuğunu koparan kararlı ve oldukça korkusuz bir insan... Hayatın içinde gelebilecek her şeye hazırsın ve çok şey şaşırmıyorsun enerjik yapın ve sıcakkanlı tavırların nedeniyle işte aranan kan bu diyorlar... Yeni insanlar tanımayı seviyorsun ve çok güçlü bir mizah anlayışın sahip olabilirsin, daha karpuz kesecektik türün de değil tâbi 😀
Rica ederim böyle bir hissiyat gelişti
Muz ve yesil
Güven ve huzur veren ortamları seviyorsun, dürüstlüğün olmadığı insanlar hayatını hiç bir evresinde var olamıyor... Arkadaşlık dostluk kavramları gelişmiş olsa da fevri çıkışlar sergileyebiliyorsun bu da çevrendeki insanları senden biraz uzaklaştırabilir
yeşil erik < siyah renk
Renk seçimi üzerine yorum yapacak olursak, siyah içsel huzursuzluğu kaos kargaşan güven sorunu ve acıların kadını Bergen modelini anımsattı bana duygularını ifade etme konusunda ne kadar başarılısın bilmiyorum ama soğuk ve karanlık olduğunu düşünüyorum
İtinayla gömerim 😀
Mavi ve elma
Ne istediğini tam bilmeyen birisin duygusal olarak sevindiğinde abartılı davranabiliyorsun yani o duyguyu alıp en tepede yaşama eğilimim var ama bir anda da o tepeden en dibe dakikalar içinde geçebiliyorsun...
Çevren senin için çok önemli arkadaşlık ve dostluk bağlarına son derece önem veriyorsun ve sıcak kanlısın... Ama tam olarak ne istediğini asla tam olarak bilmiyorsun ya da istediğin şeylerin peşinden gitmene engel olan bir EGO seni durduruyor diyebilirim
Bunlar senin çıkarımın mı yoksa bir yerden mi bakarak yazıyorsun
Ya renkler konusunda biraz bilgi birikimim var ama biraz da doğaçlama yazıyorum tabii ki
O kadar emek edip yazmışsın teşekkür ederim ama yanlış bilgi bunlar
Hayatında belki benim kadar ne istediğini bilen ve sıfır ego bir kadın görmemişsindir o kadar diyeyim
Gurur deseydin en tepede derdim ya da yazdıkların doğru olsaydı kabul ederdim ama değil
Tekrar teşekkürler 🙏
İşte bunları sana söyleten zaten zaten yazarken kabul etmeyeceğini bile bile yazdım. Olumlu şeylerden bahsettiğim zaman insanlar genelde kabul ediyor ama olumsuz bir özellik olmadığı halde edilen hiçbir sözü hiçbir ego kabul etmiyor
Beni tanısaydın bu sözleri etmezdin
O zaman kendini yanlış tanıtıyorsun bana ben buradan bakınca ne istediğini tam bilmeyen bir kadın görüyorum, çok çabuk modunu düşüyor mesela en ufak bir sözden etkileniyorsun, ben de yine de dediğimi çok iyi biliyorum ama sanırım sen ben ne demek istediğimi anlamak istemiyorsun
Modumun düştüğüne nasıl vakıf oldun bilmiyorum fikrim yok
Seninle olan iletişimlerimiz sebep oluyorsa bu fikre modum düşmüyor
Tatlı tatlı sinir oluyorum sana bazen o kadar.
Normalde kimseyi kaile almam, eğlenceme bakarım, sinir olmam, uyumlu bir insanım aslında.
Hep sana denk geliyor valla bak 🙄
Yani üzerinde olumsuz bir etkim olduğunu mu söylüyorsun!!
Bu yazdıklarımdan bunu çıkarman tuhaf
O zaman üzerinde çok olumlu bir etkim olduğunu düşünüyorum
Şu anda sana cvp vermem için beni tutan şeye sence ego mu denir yoksa gurur mu?
Çok ciddi soruyorum
iştee yukarıda anlatmak istediğin tam olarak buydu. Şimdi ben susuyorum
Ego değil bence guru.
Fazlası kişilik bozukluğu olarak nitelendirilen ego, aslında psikolojik bir durumdur. Egoist kişi, kendini merkez olarak kabul ettiği bir dünya yaratır ve o dünyada kendisinden başka değerli hiç kimse yoktur. Olabildiğince kibirli, öfkeli ve kindardırlar.
Bak tanımına👆
Kibirli olmadım hiçbir zaman en basitinden.
Beni şu anda tutan gurur ben kendimi tanıyorum.
Ne istediğimi biliyorum ama gururum tutuyor beni çoğu zaman.
Sen bu akşam susarsın bense gururumdan sonsuza kadar susarım.
Ego sustursa bu kadar başa dönmeyiz seninle sürekli biraz saksıyı çalıştır
Tam olarak seni neye karşı tutuyor gururum yani ben orayı tam olarak anlayamadım.. kaçırdığım bir yer mi oldu?
Renk siyah meyve muz.
Trabzon hurması, neon yeşil, pembe.
Çilek 🍓 mor💜
nar seviyorum
Kiraz pembe lila filan
Erik
Mavi
En sevdiğim meyve muz en sevdiğim renk siyah
Kırmızı
Mango
Mavi ve kiraz
Sarı
Meyve sevmiyorum ki
nar, ahududu ve kiraz
turkuaz mavisi,
portakal yesil
Erik kırmızı
Kiraz
renk: kırmızı, mor, lacivert, beyaz
Kivi ve siyah 💅🏻
Erik
Kırmızı
Erik, pembe
Muz, kırmızı
Karpuz yeşil
Napolyon kiraz/siyah
Elma/Yeşil
İçinde harika bir yaşam enerjisi var bu ışığı asla söndürmüyorsun ve söndürmesine izin vermiyorsun... Seyahat etmeyi yeni yerler görmeyi seviyorsun hayatındaki insanla beraber kendine çok veriyorsun ve bu olumlu yönde karşıya geçiş yapıyor.. liderlik özelliğim var da yönetim konusunda iyisin
Yorum için teşekkürler 🌸
Eyvallah 👍
Gennel hepsini ayırt etmem ama nar iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar