Bir benzetme yaptım bundan dolayı hakaret davası yer miyim?

Arkadaşlar selam tartıştığım biriyle hafif hakaretlerde bulunduk birbirimize ama ben en son özür dileyerek söylüyorum ama "senin de hayatına giren çıkan belli değil o**pu olmuş yol geçen hanı gibi" dedim yani şahsa değil hayatını metafor yaparak buna benzettim diyebilirim. Bu cümleden hakaret davası vs. yer miyim ve suçlu bulunur muyum sizce?

Bir benzetme yaptım bundan dolayı hakaret davası yer miyim?
Cevapla