28 yasindayim daha bi kizi opmedim bile ezik miyim?

Millet her halti yiyor biz yapamiyoz evlilik te dusunmuyorum kacinci yuzyildayiz aq kizlar artik cok uyanik citirken her halti yiyip 30dan sonra efendi erkek ariyorlar mk biraz redpill okuyun bu yuzden kizlar seytandir ben bir incelim ama kurtulmak istiyorum inceller istedigi halde sirf standadi yuksek kizlardan red yedi diye daha karsi cinsle olamamis kisilerdir

28 yasindayim daha bi kizi opmedim bile ezik miyim?
Cevapla