
Küstah cevabına bu yorumu yaptım diye kudurup alta iğrenç yorumlarını sıraladı xjdkdk. Gözlerinizin kanamamasi için sildim tabi hepsini 😌.

Küstah cevabına bu yorumu yaptım diye kudurup alta iğrenç yorumlarını sıraladı xjdkdk. Gözlerinizin kanamamasi için sildim tabi hepsini 😌.
gayem seni etkilemek olsaydı hoşuna giden tavırla yorum yapardım ya da kadın düşkünü olsaydım tam tersi onları daha da kızdıracak yorumlar yapmazdım ama çoğu kız zannediyor onlara asılıyorum sizi kızdırıyorum çünkü sizleri kaybetmekten korkmuyorum ister engelleyin ister uzak durun azcık bile umrumda olmaz bırak buna üzülmeyi benden hoşlanmadığınız için mutlu olurum
Jejfjdıf. Yalaan.
Kadınları etkilemek istemek sorun değil, bunu yapamayacağını anlayınca kudurman sorun
@StenkaRazin beni kendinle karıştırıyorsun içki içen nasıl ki cümle alem onun gibi içki içiyor zannediyorsa seninkide o mesele bir çok hemcinsim bana şaşırıyor onlar gibi olmadığım için misal bir çok erkek kızları etkilemeye çalışır tıpkı bu yorumuma atlayan hemcinsim gibi haliyle böyle oldukları için böyle hissettikleri için onlar gibi hissetmeyen erkeklerin olmadıklarını varsayarlar
bu hemcinslerim ezik karakterler oldukları için tüm erkeklerinde kendileri gibi ezik karakterde olduklarını düşünürler 1. bunu yapacağım için diyor ama zaten parmağımı bile oynatmadan hayatımda bunların oluştuğunu bilmiyor o zaman aradaki kıyası yaşadıklarımlarımdan bazıları anlatarak yapayım
bu tip erkeklere kızlar kendileri gitmedikleri için bu gibiler kendilerini kızların önüne atarlar beni takip eden kızlar oldu öyle tek biride değil tabi bu hemcinsimin böyle bir şey gelmediği için daha doğrusu çoğu erkeğin başına gelmediği için yalan diyecektir kızları etkilemek için tek bir parmağımı bile oynatmazken bazı kızlar bildiğin peşinden takip ederlerdi bunun için etkileme bile çalışmam gerekmiyor hayatımda bir kaç defa şöyle bir durumla karşı karşıya kaldım yolda yürürken tanımadığım bir kız hey hey diye seslenip yanına çağıran mı desem yoksa toplu halde gelip kolumdan tutup gel bizle takıl diyen mi diyeyim otobüste vücuduma sarılan mı diyeyim tek başıma bir yerde otururken yanlarıma gelip oturan grup halinde kızlar mı diyeyim bir çoğu çok güzeldi ben bunlara yüz vermedim bu sitede bir çok kız telefonla benle konuşmak istediğini onlar istedi ben değil bunların 1 bile bu zat yaşamış olsa bırak o kızlara yüz vermemeyi ağzında salyalar akardı
onun için çoğu erkek özgüvensiz ben özgüvenliğim şunu yapsam kız itici mi bulur şöyle konuşsam kız uzaklaşır mı kendinizi kasıyorsunuz ben kasmıyorum ben konuşmadan önce sizin gibi düşünmüyorum şöyle mi giriş yapayım yok olmadı böyle mi yapsam yok olmadı kızla yanyana geleceğim nasıl tavır takınsam etkilenir bunlar bende yok
tamamen kafama estiği gibi konuşuyorum hareket ediyorum beni kaba mı bulmuşlar itici mi bulmuşlar gram umrumda olmuyor ama ne ilginç ki umursamadığım halde bazı kızların ilgisini çekebiliyorum bazıları inanılmaz güzelikte kızlar oluyor sen kasılıyorsun yine olmuyor ya da zar zor oluyor senle birlikte olsun diye yalvarıyorsun aramızdaki fark hemcinsim
bir çok erkek neden özgüvensiz belirteyim ki istenilmemekten korkuyor yalnız ölmekten korkuyor ben yalnız ölmekten korkmuyorum kızlar tarafından istenilmemektende korkmuyorum haliyle çok özgüvenliğim çoğu erkek kızları gözlerinde büyürken bende ise bunlar kim ki kasılacağım yanlarında bakıyorum
Hmm, anladık en erkek sensin de, bu kadar kız sana asılıp istemediğine göre hala otzbir çekiyorsun demek ki. Eee hem kendi "erkekliğini" kızların sana düşmesiyle yüceltiyorsun, hem de sonunda otzbire kalıyorsun. Amacın nedir onu anlamadım
@StenkaRazin erkeklik dik duruşsa bence öyle de en erkek benim dik duruşumu yüceltiyorum doğrudur asıl olan budur bir erkeksen erkek gibi davranacaksın kızlara yalvarmayacaksın dik duruşun olacak sırf bir kızla cinsel ilişki için kızların oyuncağımı olayım geçici bir zevk için siz diğer erkekler olun erkekliğinizi bırakın bir tarafa olun sırf onun için erkekliğinizi mi terkediyorsunuz ne acınacak haldesiniz erkekliği ayaklar altına almaktan 31 çekmek iyidir erkeklik onurumu kaybedeceğime ölene kadar bekar yaşayayım amacım nedir yani bu siteye ne amaçla girdiğimi öğrenmek istiyorsun kız tavlamak için değil çünkü site bunun üzerine kurulu değil förtleşme sitesi değil Facebook instagram tiktik vb ne amaçla kullanıyorsam o amaçla kullanıyorum can sıkıntısını gidermek kafa dağıtmak sebeb bu
Donuöta 31 çekiyorsun yani. Onun dışında yazdığın "erdem vecizelerini" pek kıymetli olmuyor.
Hayatında bi kadınla sevgi ilişkisi kuramamış bir erkeğin gezeyanları bunlar.
Geö "bana çok kız yürğyor" ayaklarını. Kadına sarılamamış sevememiş adam gelmiş tırı vırı yapıyor.
bu kadın tutkunu erkekler dik duruşlu erkeklere sinirler çünkü eziliyorlar kızlar için on takla atan parmağını dahi oynatmayana sinir oluyor bunlar dansöz erkekler kıvırmaya devam etsiler kız görünce dansöz oluyorlar dansözlük sana çok yakışıyor devam et bence sana travestilik iyi gider
Sende seviyesizle seviyesiz olma yahu. İnsanlar seks yapmayı argo telaffuza gelince iki cinsiyet için birbirinden ayırıyo. Bu güzel bir yarış değil bence.
Ben böyle lafı oturtmayı seviyorum hakedene. Yapcak bişi yok
Ay yok baya kudurdu o doğru sollama yaptım merak etmee
Cevap
41Cevap
cevap beklemem kimseden.
İyi laf sokmuşsum. Bamyayı da hiç sevmem. Yemek olan yani ldldlsls
Kim sever ki ahahahs
İlk başta yavru diye hitap etmesi seviyesizlik yanlış tanimadıgın birine öyle denmez yakişmaz
Bi erkek müsveddesi böyle şeyleri gizliden yazıyorsa zaten korkaktır. Kendinden, söyleyeceklerinden utanan bir sünepedir.
Ahdhjsjs çok iyi cevap vermişsin😂 kesin peşine küfür hakaret sıralamıştır "irrrkek" ya onlar istediğini yiyebilir😂
Umrumda olmuyor istediğim cevap bu değildi ama diyip geçerim
ben o tipleri çoktan engelledim. kafam rahat. çıkarsa karşıma aynen engel.😂
istediğim cevabı alana kadar konuyu aynı yere bağlarım.😂
Öyle ortalarsan öyle koyarları ona kimse öğretmemiş. Güzel gol :D
Kafayı yemem ama istediğim cevaplar genelde alıyorum zaten
Kafayı yerim umursamayıp görmezden gelenler herşeyin galibi inşallah bende olurum
Sözünü bilemeyene anladığı dilden konuşmak gerekir..
Bamya da bi subliminal laf sokma sezdim :))
Yemeyiz, pilav ve baamyanın alternatifi nedir onu merak ettik😂😂
Dellenir çıkarım bir daha da ilişki yapmam keserim konuşmam gururluyum
Susmayı tercih ederim
Olmasi gereken
Ahahshs biriktiriyor musun sen bunları böyle
Bu benim favori çıkartmam. Evet ufak bir arşivim var xhxjkx
Afferin, üslup bilmeyene haddini bildirmek, şandandır.
Dilinin kemiği yok bazı insanların.
değer verdiğim kişiden olumsuz cevap almak kafayı yedirtir. diger insanlar önemsiz
Umrumda olmaz 🤣
Çok güzelsin. # pardon Çok güzel laf şey etmişsiniz 🤭🤭🙈😅😅
Teşekkürler
Bide teşekkür ediyor iki gözümün çiçeği 🙈
Niye bu kadar polemiğe giriyorsun ki sen
Sinirleniyorum çünkü
Burdayken burayı ciddiye alıyorum. Siteden çıkınca da burayı unutuyorum.. benim kafa böyle çalışıyor
Kafayı yiyen sen olmuşsun gibi görünüyor
Ben normalde de gidik biriyim zaten buna özel değil ahahhsd
Seninki bel altı vurmak.
Ee? O istediği küstahlıgi yapacak da ben niye bel altı vurmayacagim onu anlamadım
Sana yakışanın bu olduğunu düşünüyorsan yap. Her gün pilav yenmez diye tek eşliliğe isyan eden bir zavallının seviyesine inmek isterken ölçüyü kaçırıp ondan daha aşağıya düşmenden anlıyorum ki senin muhatabın bunlar değil.
Yok o tek eşliliğe laf etmedi. Evliyken sevgiliyle hâlâ ona buna mesaj atanları ve doyumsuz olmakta haklı olduğunu savundu. Hak ettigini duydu yani
Peki s*ki büyükse ne olacak?
Beni ilgilendirmiyor orası ya. Ben de pilav değilim sonuçta
Ahahaha komikti bu
Kapak sesi geldi 😂
Sinir olurum bi tık
Aşk ta yenmiyor aç karnina
Wow ne laf vurmusun beeeeee aman yarabbim
Burayı çokta şey yapmamak lazım
Egolarına zeval gelince ağlıyo bi kesim
Iyi yapmışsın. Sadece bamya satan küçük esnaflar
Onun seviyesine inmişsin yakıştıramadım
İç sesimsin sen 😂😂👍
Güzel cevap helal olsun wkdlsk
Kudurduğuna göre demek ki haklısın aynı zamanda
Ne doycaz be hergun pilav yenmez yavru
Istedigim cevabı almak olmuyor genelde amacım.
were huud were huud et
Reis idolumsun geleceğin rac10 hanımağası
Ama sende baya icerlemisson ki soruya tasimissin
Sildiğin için teşekkürler
Çok iyi
Canım manyakk bunlar
Yok.
Umursamam
Güzel kapak
Hayır 😂
Umursamam
Abla iyi geçirmiş
Hayır
Umursamam
Hayır fazla takmam
yok yemem
iyi yapmışsın
yerim ben
yemem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?