Erkekler duygularını gizlemekte mi daha başarılı, yoksa kızlar mı? Sizce bunun sebebi nedir?

Örneğin, bir tartışma sırasında hissettiklerini belli etmemek ya da üzgün olduklarında bunu saklamak konusunda hangisi daha başarılı? Sizce bunun sebebi yetiştirilme tarzından mı, yoksa biyolojik farklılıklardan mı kaynaklanıyor? Günlük hayatta bu durumun avantajlarını veya dezavantajlarını hangi anlarda görüyorsunuz?

Erkekler duygularını gizlemekte mi daha başarılı, yoksa kızlar mı? Sizce bunun sebebi nedir?
Erkekler 💪
Kadınlar 💅
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Erkekler duygularını gizlemekte mi daha başarılı, yoksa kızlar mı? Sizce bunun sebebi nedir?
Cevapla