Örneğin, bir tartışma sırasında hissettiklerini belli etmemek ya da üzgün olduklarında bunu saklamak konusunda hangisi daha başarılı? Sizce bunun sebebi yetiştirilme tarzından mı, yoksa biyolojik farklılıklardan mı kaynaklanıyor? Günlük hayatta bu durumun avantajlarını veya dezavantajlarını hangi anlarda görüyorsunuz?

Erkekler 💪
Kadınlar 💅
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
karaktere göre değişir bu durum,.
Tabi ki erkekler. Güçlü görünmek zorundayız.
karekter meselesi bu cinsiyet degil abisi
erkeklerin duyguları olmadığı için, cevap: kızlar.
Erkekler hakkında neden böyle düşünüyorsun? :D
e doğru çünkü. çocuğunu bile görevi olduğu için sever erkek dedigin, kadını sevme şekli ise dokunup mikebilmesinden öteye geçmez, bu yüzden aldatmak da basittir. şu sanal ortama bak, evli o. cocuklarndan gecilmiyor. hepsi karısını aldatyor. sence duygu taşıyan bir canlı bu kadar empati yoksunu olur mu?