En son ne zaman içiniz sıkıldı, ya da duygusal olarak açlık yaşadınız?

Son zamanlarda o kadar hissediyorum ki bunu. Kendimi bildim bileli duygusal bir insanım. Arkadaşlık ilişkilerimde dahi samimiyete önem veririm. Samimiyetsiz insanlarla selamlaşmak bile istemem. Son zamanlarda o kadar yoğun duygusal açlığa maruz kaldım ki. Buna ne yazıkki kendi kendime bir çözüm bulamıyorum. İçime doğan olumsuz her şey bir bir önüme çıkıyor. Olumlu düşünemiyorum bile artık. Hata mı ediyorum, dualarımı eksik mi ediyorum bilmiyorum. Bir anda bütün her şeyden uzaklaşmak istiyorum. Herkesten. Kendime küsüyorum adeta.
En son ne zaman içiniz sıkıldı, ya da duygusal olarak açlık yaşadınız?
Cevapla