Kişilik & Karakter Şu an ki aklınız olsa evlenir miydiniz? Ve boşansanız evlenmek ister misiniz? KaradenizliBeyfendi Takip Et Yoda Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor soru açık ve net Güncellemeler1 yıl Peki siz Güncellemeler1 yıl Hey you Şu an ki aklınız olsa evlenir miydiniz? Ve boşansanız evlenmek ister misiniz? Cevapla Evlilik Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. evlenmedim ben 0 0 Yorumla
Hardbull1907 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Su anki aklim olsa tekrar evlenirdim evetBosansam cocuk yoksa evelnirdim varsa evlenmezdim 1 0 Yorumla
bayanagresif99 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 97% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Boşanıp tekrar evlenmek zor 1 3 Yorumla KaradenizliBeyfendi 1 yıl Ne yapardın bayanagresif99 1 yıl Hayatıma bakardım bide çocuk varsa düşünmezdim KaradenizliBeyfendi 1 yıl Anladım :)
ZayıfHatunSevenBeyy Takip Et Xper 1 Yaş: 33 1 yıl Bekâr kalmaya devam ederdim 1 1 Yorumla KaradenizliBeyfendi 1 yıl En güzeli Yorumla
sonyazade Takip Et Xper 5 Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl daha evlenmedim 1 1 Yorumla KaradenizliBeyfendi 1 yıl En güzeli Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Evlenmem 1 7 Yorumla KaradenizliBeyfendi 1 yıl Aman sakın yapma :) Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Bence de Yorumla KaradenizliBeyfendi 1 yıl Hiç evlenmedin dimi Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Evet, 19 yaşındayım Yorumla KaradenizliBeyfendi 1 yıl Anladım oku sen boş ver evlenmeyi :) Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Öyle yapıyorum 😌 Yorumla KaradenizliBeyfendi 1 yıl Yap tabi ;) Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
evlenmedim ben
Su anki aklim olsa tekrar evlenirdim evet
Bosansam cocuk yoksa evelnirdim varsa evlenmezdim
Boşanıp tekrar evlenmek zor
Ne yapardın
Hayatıma bakardım bide çocuk varsa düşünmezdim
Anladım :)
Bekâr kalmaya devam ederdim
En güzeli
daha evlenmedim
En güzeli
Evlenmem
Aman sakın yapma :)
Bence de
Hiç evlenmedin dimi
Evet, 19 yaşındayım
Anladım oku sen boş ver evlenmeyi :)
Öyle yapıyorum 😌
Yap tabi ;)