Değer verdiğim insanlara edemiyorum, sinirlensem de kırılsam da gülüyorum dalgaya vuruyorum. Çok fazla kırılınca da bu defa ben onu kırınca ağlarsa alaycı davranıyorum içten içe kötü hissetsem de napcaz böyle be😂
Önceden belli etmez içime atardım ama olgun olma çabası bir süre sonra insanı yoruyor. Sırf karşımdaki kırılmasın diye ben bunalıma girecek değilim. 1 Ocak 2025'ten itibaren en önceliğimin ben olduğuna karar verdim.
0
18 Yorumla
Soran
1 yıl
Sen şey değil miydin ya ütü masası gibi nicki olan kişi
Bu da nasıl yaklaştığından ve hangi platformdan yazdığına bağlı ki sosyal medya üzerinde genelde öyle olması gayet normal insanlar güvenemiyor. Arkadaş ortamlarında yavaş yavaş arkadaşlık kurabilirsin