29 yaşına kadar okulu bitirip meslek sahibi olamamış birisi sizce evlenmeli mi yoksa mesleğini eline mi?

2014 yılında Türkçe öğretmenliği bölümünü kazandım. 2020 yılına kadar okula gittim bitiremedim pek de içimden gelen istediğim bir bölüm degildi geleceğimi göremiyordum atama kpps bide kim öğretmenlik yapacak uğraşacak ozguven sorunları falan. Tekrar sınava da giremedim bırakmayı da goze alamadım. Bu süreçte evliliği de erteledim kendim bulacağım dedim kendi bulduklarıma da cok acik sözlü oliyordum sadece ilişkilerim cinsellik üzerine kuruyordum. Pandemi zamanında da bilgisayarım yoktu telefondan da giremedim fazla da anlamadım açıkçası bıraktım sonra okul uzadı azami süreyi geçince ilişiğim kesildi. geçen sene afla geri döndüm bitirmeye odaklı gittim. 23 dersten 15 ders verdim çoğu dersi veriyodum devamsızlıkta kaldım bazisi da ben yıllardır gitmediğim için müfredattab kaldırılan derslerde sadece iki üç kişi giriyordu o üç dersten kaldım 8 dersim kaldı. Yazjn da ise girdim tekrar bitirmek için gideyim dedim iki yıldır gözüm kör gibi hoşlandığım bir erkek vardı onla yedim bir yanını bir yanını anneme verdim para biriktiremedim. Okula da gidemedim destekleyenim yok param da yok. şimdi de görücü usulule birisiyle konuşuyorum. Ailem okulunu niye bitirmedin diyo meslek sahibi olsaydin keske kpps falan çalış diyi. ama ben pek istemiyorum gibi ya 29 yaşına geldim hala hayatımı düzene koyamadım

29 yaşına kadar okulu bitirip meslek sahibi olamamış birisi sizce evlenmeli mi yoksa mesleğini eline mi?
Cevapla