
Aslında isyan çığlığınız etkili midir diye soracaktım fakat başlığa daha çok yakıştı diye düşünüyorum 😅
Görseldeki film:Çığlıkçılar büyük av
2009 yapımı ve imdb puanı çok düşük olsa da bence enteresan ve seyir zevki yüksek bir filmdi ")

Aslında isyan çığlığınız etkili midir diye soracaktım fakat başlığa daha çok yakıştı diye düşünüyorum 😅
Görseldeki film:Çığlıkçılar büyük av
2009 yapımı ve imdb puanı çok düşük olsa da bence enteresan ve seyir zevki yüksek bir filmdi ")
kim olduğuna göre değişir.. sevdiklerim için fedakarlıklar yapmayı çok severim ben onların mutluluğu sağlığı huzuru için kendi rahatımı bozabilirim.. ama duruma göre değişir.. hangi ideallerim olduğuna göre de.. çok büyük hayallerimden vaz geçmeyebilirim mesela.
Asla vazgeçmem
Başkaları ile işim olmaz sevdiğim insanlar ise ben mutlu olursam onlarda mutlu olur hayat böyle güzel insan hayalleri için idealleri için yaşamalı yoksa modern bir köleden farkı olmaz.
Hayatımdaki önemli birkaç kişi yaptım bunu. Başkası için yapmam. Ancak keşke onlar için bile olsa vazgeçmeseymişim. Herkes kendi için yaşamalı bu hayatta. En büyük pişmanlığım bu oldu şu hayatta.
Merhaba. Zamanında başkalarının iyiliği için bir idealimden vazgeçmiştim lakin sonradan azimli olup başarmıştım. Asla pes etmek bana yakışmaz her zaman mücadele.
Cevap
10Cevap
Çok vazgeçtim ama degmedi..
Vazgeçmem.
Benim ideallerim ile onların iyiliğinin bir alakası olduğunu düşünmüyorum. Öncelikle kendimi, ideallerim ön planda benim için
Ayır aşla dünyaya biy kere geliyoyum❄️ İdeallerimi biri için feda edememm
Başkaları için değilde başkaları yüzünden kendim için evet 🙃
Başkasının iyiliği için kendimden verebilirim elimden geleni yaparım ama ideallerim hayatta olmaz
Bilemiyorum ama beni düşünen seven bir insansa bunu benden istemez diye düşünüyorum başka bir yol bulmaya çalışırdım vazgeçmeden..
I * sorry ;(
Başkalarının iyiliği bedenime zarar veriyor.
Hayır vazgeçmem. Ailem dışında tabii ki
İnsan bazen ailesi için bazı şeyler yapmak zorunda kalabiliyor
Ailem söz konusu olduğunda kesinlikle evet. Bu beni de mutlu ediyor.
Vazgecmem o kadar fedakar bir insan degilim
2 buna degecek insanlrn oldgnu sanmiyorum
Asla, her şeyden önce kendim
Hep böyle oldu ama zararlı çıkan da ben oldum
Yok. Bencil bir insanım ben 💅🏻
Yaptım... ama bir daha yapmam asla
Hayır önce kendimi düşünürüm her zaman
Evet, bunu yaptığım çok oldu
Yok ama kendi ideallerim başkalarına iyilik etmek adına olabiliyor
Ettim zamanında çok fazla
Ailem sevdiğim insansa söz konusu, evet..
Vazgeçmem, çünkü değmiyor.
Gecerim sanirim. Sevdiklerim için yaparim
Benim idealim yok sadece yaşıyorum
Öncelik kendi iyiliğim
Aslaa
Hayır.
Hayır
Artık değil
Aynen kanka
Sevdiklerim için
Hayır geçmem.
Çıkarıma göre
Vazgectm bile
Gecerim
Asla
Hayır 🙂
Evet
vazgecmem
Hayır hayır hayır
Hayır asla
Kızım için olabilir
Geçmem.
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?