Kızlar neden bu kadar tehlikeli bir şey istedi bende yapmadım? Bir erkek arkadaşına yalanlar söyleyip bana göndermiş atar yaptı?

Bir şey istedi bende olmaz dedim. Yani her istediğini herkes yapmak zorunda mı. Olayfa konser vardı biletler bitmiş bu bilet bulamamış benim biletimi istedi bende vermem dedim 3 -4 kere istedi yine olmaz diyince. Kız ağlamış sevgilisi olmayan bir erkek arkadaşı da bana geliyor sen kıza niye böyle yapiuosun kız ağlıyor burada diye saçma sapan konuşma yaptı. Yapmadığım şeyler i yapti demiş demedigim şeyleri dedi demiş bun Lara karşı nasıl savunucaz biz kendimizi

Kızlar neden bu kadar tehlikeli bir şey istedi bende yapmadım? Bir erkek arkadaşına yalanlar söyleyip bana göndermiş atar yaptı?
Cevapla