Tam uyuyacağım aklıma bir şey geliyor yarın ne giysem hangi ayakkabıyı giysem diyorum sonra hangi oyunu satın alsam diyorum yarın boş vaktimde napsam diyorum sürekli senaryo kuruyorum bi uyuyamadım :D

Tam uyuyacağım aklıma bir şey geliyor yarın ne giysem hangi ayakkabıyı giysem diyorum sonra hangi oyunu satın alsam diyorum yarın boş vaktimde napsam diyorum sürekli senaryo kuruyorum bi uyuyamadım :D

Hayır, kurmuyorum. Ama aklıma takılan şeyler olursa, onları çözmeye çalışırken fark etmeden bir senaryonun içinde buluyorum kendimi. Aslında kurmam derken bile kurmuş oluyorum galiba.
Cevap
5Cevap
neyseki seninkiler gunluk seylermis. ben metafizik olaylari kurguluyorum, bilim kurgu evreninde yasiyorum kafamda. cok guzel, dene
yani resmen film kurguluyomussun gibi dusun ahshahshs
ne giyecegimi on kere dusunuyorum kafamda giyip cikiyorum bile o derece basit
o zaman sen de bizdensin boavista, cildirmayiz umarim
e bilincaltimiz cok sacma bence ahshahsh
o yuzden delirmemek lazim, niye insan yaratiklari hayal eder ki
bilemezsiin ahshahshsh
Sadece planlarım konusunda kuruyorum ancak uykuma engel olmasına mani olurum. Sadece arada biraz uyku kaçar o kadar.
Kıyafetimi kafamda hazırlıyorum ama asla o kıyafeti giymiyorum
Netleştiremiyorsun demekki
Aslında netlestiriyorum ama sabah nedense begenmiyorum cnxkdmd
Uyku kafası farklı olabilir öyleyse
Tam uyuyacakken saçma sapan sorular geliyor aklıma gerçekten öyle
o senaryo kurmak değil ki planlamak ya da hayal kurmak
Çoğu zaman hayatm bir film şeridi gibi geçip gidiyor
her gece uyumadan once senelerdir kurdugum baska bir hayalim var, o hayati devam ettiriyorum
Geçen seni KS patronu olarak senaryolaştırdım
Ohooo ben dünyayı bile ele geçiriyorum düşlerimde gerisini sen düşün 😀
Kurmak dehilde akla gelen şeyler varq
Evet kuzum
Kuzu koyun minnoş hangisini istersen
Hahahahha peki😂
Müzik eşliğinde yapıyorum bunu:d
Senaryolarım sonlandığında ayrılıyorum
Oho destan bile. yazıyorumm. xmdkdkd
Hayır hicbir sey düşünmüyorum
genelde evet her akşam
Oluyor eskileri de gözden geçiriyorum
Sızıyorum genelde, kuramıyorum geceleri..
Yoooo
Maalesef şu anda da olduğu gibi
Evet
Kurmuyorum 💅🏻
Bazen
Evet maalesef 🥲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?