Güncellemeler
1 yıl
Asıl Sorum şu gerçekten çok yoğun duygulari olan insan ki bayağı yoğundu bir anda nasıl pasiflesir? 2-3 yıl geçmedi, 2-3. ay geçmedi , 2-3 gün ya aşkından geberdi. titredi nefesi kesildi bir anda tepkisiz kaldi. ya da rol mu yaptı onca zaman beni salagim asıl konu bu
Güncellemeler
1 yıl
Kaşıma gözüme hayran olup saçıma elime kurban olup mesafe koymadı neden tekrar yazayım mi bir kez sordum neden kaçıyorsun neden şiirler şarkılar söylerken konuşmuyorsun dedim dönmedi yazayım mi son kez
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hepsi aynı bunların ablam. Ulaşamadıkları onlara bir haz veriyor çekici geliyor ulaştıktan sonra herkes gibi oluyorsun olay bu
Haklısın 🥺 erken yaşta evlenip hiç erkek tanimayinca böyle şeyleri bilmiyor insan beni bunalıma soktu kahretti. ben iyi kötü yaşıyordum prenses gibi hissettirdi ilgi hayranlık gösterdi sonra yok oldu
Love bombing diyorlar ona aşko boşan sen de kocandan madem öyle hoş değil yaptigin
Kocama bir şey yapmadım bende aynı hislerdeyim ama aldatmadim adamla bir şey yok onun tutarsız tavri sinirimi bozdu
Yani uzak durman gerek herif saglam papuc degil
Haklısın dostum. en sağlıklısı ama uzak durulacak bir mesafede değiliz maalesef 😬 ben insanız herkes bir yerde değersizlik hakaret görünce diğer tarafta şiirler aşklar sarkilar hayranliklar görünce kalbi yumuşar evet doğru değil ama insan doğasında var sevilmek bir şey olmayacağını bilsemde o kısa ilgi hoşnut etti şimdide kendiliğinden uzak durdu hayret bir şey
İki yıl boyunca sen hayır dedikçe peşinden koştu ve 3-4 gün içinde uzaklaştı öyle mi?
İki yıl hiç konuşmadık ilgiisnin farkindayim. son 3-4 ay peşindeydi evet. ben içimde sıcacık olsada göz göze bile gelmedim onunla sakindim hep
Nereden tanıyordun bu kişiyi?
10 yıldır aynı yerde çalışıyoruz konuşmamız olmadı bunca yıl son yıllarda uzaktan ilgi. som aylarda iyice arttı uzak durmam da mümkün mkun değil
Açık mısın, tesettürlü müsün? Seni süzerken mi yakalıyordun, yoksa göz göze gelirken mi?
Hep süzüyor ya aynı binada çalışıyoruz. devamlı süzüyor karşımda titriyo heycandan konuşamıyordu. evliyim diye yanasamamis ama duygularım çok yoğun artık tutamiyorum hayranın oldum dedi. Açık tesettur ne ilgisi var karşımda titriyor nefes alamiyorsan konuşmaz oldu birden
Sanırım sen de eşinden görmediğin ilgiyi ondan görünce, artık hem duygusal hem de cinsel olarak ilgi göstermeye başladın
Ee öyle olunca böyle mi yapılması gerek ben zaten evliyim bu işler yakışmaz dedim sonu olmaz dedim. duygusal olarak yakınlık gösterdim evet ama konuşarak bitebilirdi bu diyalog. yok sayıyor görüyor yazmiyo bende sürekli yazmadım 1-2 kere soğuk yapınca yazmadim daha
Peki bu olayı eşinin duyacağını, duyduğunda ne tepki vereceğini düşünmedin mi?
Ben gidip adama teklif etmedim aldatmadim da canımı siman tutarsiz davranışı burada eleştirikmek değilde kimseye soramadım sorunlarımı yazdim işin içinden çıksam zaten sormam
Eleştirmiyorum ki zaten, soru sorup anlamaya çalışıyorum
Asıl Sorum şu gerçekten çok yoğun duygulari olan insan ki bayağı yoğundu bir anda nasıl pasiflesir? ya da rol mu yaptı onca zaman beni salagim asıl konu bu
Evli bir kadını düşürebilir miyim diye düşünmüş olabilir. Amacına ulaştığında da zaten elimde diye kendini tatmin edebilir.
Haklısın kardeşim ama insanlik mi kafamı karıştırdı zaten mutsuzdum iyice alt üst etti sağolasın iyi geceler
Ben hep buradayım. Bir şeye ihtiyacın olursa yazabilir veya takip edebilirsin. İyi geceler.
Korkmuştur cesareti yok bir şey olmasına
sorun degil. asiri heyecanla olabilir.
Başka bekar birini bulmuştur. Memur musun
Evlisin diye
Evli olduğumu zaten biliyor
Haa bir şey görmüştür veya hani şimdi evkiyken benle yapan benle evkiyken de yapar
Birzey yapmadım ki iyide
Ya sana demek istemedim onun düşündüğünü diyorum
Korkmustur
Bencede
Guzelsen önce arzuladi istedi gerçeğe dönüşünce korktu
Evet güzelim maalesef çok dikkat çekiyorum. oda bunu sürekli söyledi uyurken uyanırken bir an bile çıkmıyorsun dedi dedi dedi sonra ne mesaja cevap verdi ne sorularıma. cevap verdi bana bunu yapmamaliyid ben kendi. ruh halimi zaten zor idare ediyordum 😔
Hazırlamış mıydın kendini herseye... Cunki yaşadım aynı şeyi ve sonra değişik duygular oluyor
Birşeye hazirlamadim ben aldatmadim aldatmamda bunu ona soyledim 2 gün mesajlastik kayboldu birden
Gerçek olmayacağı içindir bence.. o ilişki istedi seninde aldatmayacağını anladi
Haklısın kardeşim kesinlikle öyle oldu
Ama sen psikolojik olarak da olsa yanında olmasına ilgisine alıştın değil mi
Ben kolay vazgecmezdim ama..
Evet.. iki gün anlattı duygularını hiç susmadan sonra azalttı umduğu gibi çıkmadım demekki
Sadece kalbini ruhunu sevmek yetmemiş demekki