Zaman ne çabuk geçiyor değil mi? Bu yıl da hepimizin içinde bir yerlerde, bizi derinden etkileyen bir şeyler olmuştur belki... Senin için bu yıl en çok ne değişti, ne hissettirdi?

Zaman ne çabuk geçiyor değil mi? Bu yıl da hepimizin içinde bir yerlerde, bizi derinden etkileyen bir şeyler olmuştur belki... Senin için bu yıl en çok ne değişti, ne hissettirdi?

Beni bu yıl değiştiren bir şey olmadı her zaman ki gibi kötü bir yıldı diğer yıllardan pek de bir farkı yoktu fakat sağlıkla ilgili yaşadığım yıllardır geçmek bilmeyen bir konu daha da kötü hale geldi bu yıl. şimdilik sabrediyorum ve dayanıyorum bakalım umarım geçer ilerleyen aylarda.. bunun dışında her zaman ki gibi kimseye güven olmadığı ve sadece kendimizi sevdiklerimizi düşünmemiz gerektiğini de biliyorum bu yıl da da.. hayat kısa maalesef küçük şeyleri dert etmek yerine kıymetini bilmeliyiz elimizden geldiğince ve sevdiklerimizin yanında olmalıyız her zaman için..
Diğer yıllardan çokta bir farkı yoktu diyebilirim. Sadece ilgi alanım olan şeylere daha çok odaklandım diğer yıllara nazaran. Tövbeli olduğum bazı konularda adım attım fakat tövbemin ne kadar doğru bir karar olduğunu anlamam uzun sürmedi mesela. Filmografi açısından baya baya film tükettiğim bir yıl oldu. Akvaryum hobime daha çok odaklandım bitki yetiştirme konusunda daha da geliştim diyebilirim. Acısıyla tatlısıyla bitti gitti.
öncelikle bu yıl sizlere başarı getirsin huzur mutluluk getirsin sevdiklerinizle bir arada olmayı nasip etsin kötü ayrılıklar olmasın İnşallah benim için Derinden bir şey olmadı genelde durum Stabil bir şekilde oldu Ve öyle de ilerliyor kötü şeyler olmadığı sürece diğer durumlar sabit.
Geçen yıla göre daha sakin bir insan oldum ve daha olgun hissediyorum kendimi. Gerçekten büyümüşüm ben ya dediğim bir yıldı, evet bunu demek için geç kalmış olabilirim😄
Cevap
19Cevap
Beni değiştiren bir deneyimim olmadı, umarım bu sene de olmaz. Ben böylesi iyiyim.
değişim bazen iyidir ama umarım bu yıl istediğin gibi geçrrr
Senin için de öyle olsun 🌺
Kendimle daha çok zaman geçirmek oldu
Aslında en önemli ve beni şuanda bile değiştiren şey beynin Nöroplastisite özelliği.
Bunun dışında elbette yaşadıklarımda var. Her insan gibi..
Zamanın , kıymetini bir tık daha anladığım vakitlerdi 2024
Kayıplar.., Acılar.., Kederler.., Mutluluklar.., Sevinçler.., hepsinin farkli zaman dilimlerinde yaşadığım bir yıldı 2024.
Bir not bırakırsam kendime sizin vesileniz ile.
"Zaman, hatalara takılıp kalmak icin cok kısaydı"
güzel bir not, okuyan herkese not olsun o zaman :)
Merhaba Adminiçem,
Beni en çok değiştiren ihanet oldu! 😡
En çok acıtan da ihanet! 😡
İyi hiçbir şey yok, bende iyi olmak istemiyorum! 😅
Kötüler kazanıyor, aşkı seviyorum ama insanı sevmek istemiyorum! 😅
Nankörlük insana özgü, lanet olası kötüler! 😅
insanı sevmeden aşk nasıl olacak sen biraz dinlen kafanı dinle :))
Çok sevmek istemiyorum yani 😅 çok değer vermek istemiyorum 😅 azıcık sevmek ucundan ucundan sevmek istiyorum 😅zaten ben azıcık da sevsem günümüz ilişkilerine nazaran çok gelir her türlü 😅 dinleniyorum Adminiçem uzun zaman oldu iş güç yok tatil yapıyorum 😅
Duygusal zekamın gelişmesi kesinlikle. Ben bu yıl başında fevri biriydim o kadar farklıydım ki şu an bile düşününce 180 derece değiştiğimi görebiliyorum. Olaylar karşısında o kadar soğukkanlı davranıyorum ki site içinde özellikle nasıl sakinliğini koruyorsun diye yorumlar alıyorum. Ve site içi polemiklerden uzak durduğum için ekstra sevilen sayılan bir fenomenim. Bu da hoşuma gidiyor. 🌾✨💓
Arada soru bekliyoruz 🙃 böyle
Açıkçası iş hayatında dengelerle alakalı bakış açın biraz negatif sürüklendi…
İnsanlar tamamen kötüye gidiyor
Soruyu sorulduğu ilk saniye benim görüp geçmem ve ikinci defa cevapsız olarak karşıma çıkması şaka mıdırrr belirli bişey var diyemem ama bu sene beni sakinleştirdi
hmm demek ki cevap yazman için evren karşına çıkarmış :) sakinlik iyidir belki de bundan öğreneceklerin vardır
💖
Daha sakin oldum, umursamaz oldum, kendime odaklandım, spor desem zaten hep hayatımın bir parçasıydı, disiplinim azaldı 🥲 üşengeç oldum. Böyle
bakalım bu yıl neler getirecek bazen sakinlik de iyidir
Güzel şeyler getirmek zorunda! 😂
Kesinlikleee zorunlu 😅
Bu sene daha sakin ve hedeflerimde daha istekli kararlı oldum. Bunu da deneme yanılma yöntemlerim sayesinde keşfettim
umarım bu yıl senin için çok güzel olur
Çok teşekkür ederim 🩵 Hepimiz için inşallah
💖
Giyim konusunda kaliteden ödün vermemeye başladım. Spora karşı ilgim arttı. Gitmediğim günlerde kendimi kötü hissettiğim bile olmuştu. 😄
şu düzenli spor işini bi ben düzene oturtamadım ya, bu yıl bunu başarcam inş :) senin için gayet iyi değişiklikler olmuş
Beni en çok değiştiren belki de hayatımın di dönüm noktası tıp fakültesini kazanmak oldu her ne kadar burada acı çeksem de burada olduğum için mutluyum burada ilk defa farklı bir his yaşamıştım bir erkeğe aşık olmuştum
Düştüğümde yalnızmışım bir kez daha öğrendim ve hiç kimsenin gercek yüzünün bir şeyler iyiyken değil kötüye gidince ortaya çıktığını bir kez daha anladım.
Artık bende çok degiştim.
Kimseye hak ettiğinden daha fazlasını vermemeyi ve hayatın bir yerde son bulacagı için yaşadığın her anın keyfini daha çok çıkarmam gerektiğini artık çok iyi biliyorum.
2025 ten umutlarım fazla
Bomba gibi yaşayacam🥳✨
O kadar çok şey beni değiştirdi ki çalışmaya başladım artık düzenli olarak üniversiteye başladım onun dışında ilk kez sevgili yaptım ve hepsi de benim için kötü deneyimlerdi hiçbirinden de memnun değilim 2024 güzel başladı berbat bitti
Toplumu çuk gözlemlediğim kendi çapımda deneyley yapduğum bir yıldı ✨ 2024 yılında çuk sosyal biy ayat yaşadığımı süleyebiliyim admincim 🔮✨❄️🦄 Daha çuk insanoğlu
devamını bekliyosss o zamann :P
Kötü deneyimler, daha iyi bir gelecek inşa etmek için ders niteliğinde oldu, bu yüzden yasadigim kötü şeylerden ders çıkardım, deneyimlerim değiştirdi beni 😅😊
ee her yaşadığımız bizi her seferinde biraz değiştiriyor, ders çıkarıp gelecek günlere umutla bakmak güzel
Evet 😊
gecen yil isimi kaybettim, arkadaslarimi kaybettim, ciddi iliskimin bittigini kabullenemedigim icin psikolojik tedavi aldim ve ilaclar yuzunden kendimi de kaybettim, kilo aldim guzelligimi kaybettim, spordaki basarimi kaybettim, okulu biraktim akademik basarimi da kaybettim, beni buyuten nenemi kaybettim, babami ruhen kaybettim. 2024ten geriye issiz gucsuz delirmis bir insan kaldi. 2025te hepsinin duzelmesi dilegimle
Eğitimim ile ilgili bazı hedeflerim vardı. Kısmen de olsa yerine getirdim adminim😇❣️ kendime daha bir öz güven geldi. En büyük değişimim de buydu
hedeflerinin bir kısmına ulaşmana sevindim umarım bu yıl tüm hedeflerine kolayca ulaşırsın
2024 bana çok şey öğretti Ocak'ta babamı Aralık'ta yeğenim kaybettim benim en büyük korkum sevdiklerini kaybetmekti sanırım sınandığım bir sene oldu
başın sağ olsun 🙏 umarım bu yıl senin umut verici olur
Tek duam
Seneler sonra birine birşeyler hissetmem dertsiz başıma dert aldım azcık daha beklesem 10. senemi kutluyacaktım
böyle dertler güzeldir bu yılın sana sürprizi olmuş :)
varken kıymetini bil yokken yok diye üzülürsün :D
Umarım bu yıl iyi geçer beni değiştiren pek bir şey olmadı yine aynıyım
umarım bu yıl sana bir sürü güzellik mutluluk getirir 💖
Ciddi anlamda hiçbirşeyi takmamak, ve hep pozitif şeyler düşünmek. Her istediğimiz zaten oldu önemli olan isteyip, zihnimizi inandırmak.
2024te vedalaştığım insanlar hayata daha farklı pencerelerden bakmam gerektiğini öğrettiler bana. Umarım bu yeni sene, beni onunla bir kez bile olsun karşılaştırır..
kaderinde varsa bi şekilde karşılaşırsın diye düşünüyorum
Umarım🥹
Kiracı bir bucuk yıl kira ödemedi hayatım mahvoldu onla uğraşmaktan
Eşimle karşılaşmış olmak ve onunla aynı yuvada olmayı başarmak
Kendime kattığım en önemli yetkinlik, kimseyi yargılamamak oldu.
Daha fazla duygusallaştım hüzünlerim telaşlarım ve pişmanlıklarım da iyice arttı
bu çoğu kişide olmuş galiba belki de yaş almanın verdiği bir durum ya da dönemin getirdiği
Gittikçe dibe vuruyorum hiçbir şey değiştirmedi kanser oldum tamam artık kendime bakacağım dedim aynı tas aynı hamam eskisinden daha kötüyüm 😅
çok geçmiş olsun bu yıl sana bol bol sağlık, huzur getirsin
Çok teşekkür ediyorum 🥲
5 gun oldu yeni yila gireli 5 ide birbirinin aynisi hocam sen ne anlatiyon 😁
Farkındalığım daha fazla arttı
Hiç kimse kimsenin hayatında kalıcı değildir. Herkes gider.
O öyle biri değil dediğin kişi aslında tam olarak öyle biri.
Dümdüz bir yıldı ölümlerden sonra en yakınına bile güvenmemeyi hatırlattı o kadar
2025 bitti sen yeni geldin bacıms
nereye bitti daha yeni başlıyoo
Herkes sahte abi.
Hayatımda büyük bir dönüm noktası yaşadım oydu
Bazı şeyleri daha iyi deneyimledim
Yani çok oldu
Başka şehir, başka insanlar
Ne ben anlatayım ne siz duyun.
Bilemedim ki aklıma gelmiyor ilginfulyacım
İnsanlara ikinci şansı vermemeyi
Üniversiteye başlamak
Boşanmak oldu beni değiştiren 🥺🥺🥺
her şeyin hayırlısı her şey gönlünce olsun
Âmin🤲🤲 teşekkür ederim sizin de her şey gönlünüzce olsun 😊
Olumsuz çok şey var yine
Aşk ilişkileri
Tecrubeler
Yaşadıklarım
Kimseye güvenmeyip yoluma bakmak
Hayal kırıkliklari
Hiçbir şey olmadı
Hayat
Hiç bir şey olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?