Adli tıp uzmanı olduğum için sürekli tuhaf tepki alıyorum sizce bu kadar kötü mü😂?

otopsi yaptığımı öğrendiklerinde konuştuğum herkes "nasıl yemek yiyosunuz, yemek yapıyo musun evde" falan diyo hatta konuşmayı kesenle bile karşılaştım😂 siz ne düşünüyosunuz?
Adli tıp uzmanı olduğum için sürekli tuhaf tepki alıyorum sizce bu kadar kötü mü😂?
Cevapla