..
Olmasaydı derdimiz, söyler miydi Ferdi abimiz.. Allah rahmet eylesin. Çok severdik..
Bir kaç şarkısını sizlerle paylaşıyorum..

..
Olmasaydı derdimiz, söyler miydi Ferdi abimiz.. Allah rahmet eylesin. Çok severdik..
Bir kaç şarkısını sizlerle paylaşıyorum..

En büyük acı babamı kaybetmem de 2021 yılında Ocak ayında maalesef babam vefat etti babam öldüğünde 14 yaşında falandım 15 belki de şimdi 19 yaşındayım çok üzülüyorum ilk günkü gibi hala acı devam ediyor
Allah sabır versin sana.
Allah rahmet eylesin abim. mekanı cennet olsun
Tabiiki yanar.
Hayatınıza hergün dokunan insanın aniden yok olması, insanlara bilinmez bir duygu verir oda korku, eksiklik olarak kendini gösterir.
Hayatın degersizligi, yarın aynısının size olabileceğini korkusu..
Oanki duguları kelimelerle anlatmak imkansız, yaşanmalı diyecem ama kimsenin yaşamasını temenni etmem.
Büyük hayranıydım geriye miras olarak şarkılarını bıraktı, mekanı cennet olsun, benim gibi hayranlarının yüreğini yaktı da geçti...😔
Başın sağolsun, sen çok severdin hatırlıyorum.
Evet onun şarkılarıyla geçti gençliğim, bir yıldız daha kaydı yeri dolmıcak...😔
Evet, en sevdiğin şarkısını paylaşırsan dinleyelim.
Tabi paylaşırım...☕️🚬
https://youtu.be/alx4Y5N1nfk?si=W4iQ58PrdSvKoGK3
Benden de bu gelsin..
music.youtube.com/watch
Bugün de yüreğimizi dağladık...
Bu gecede böyle olsun..
Efkar gecesi gibi oldu.
Artislik olmasın da yakmıştım.:))
İçelim o zaman:)
i.hizliresim.com/s89cctw.jpeg
Buda fazla abartmış lakin içiyoruz bu kadar olmasa da.:))
Adam bir kerede içiyim kurtulayım demiş:)
Kökten çözmüş.:))
Yeni yıl zammı gelmeden birde:)
Duyumlarıma göre sigara zammı yoldaymış geliyor gelmekte olan.:))
Ankara 'da olupta duyum almaman ayıp olurdu zaten:))
O onların ayıbı.:))
Teşekkür ederim...🙏
Rica ederim.
Allah rahmet eylesin, daha bir kayıp yaşamadık çok şükür.. bir gün yaşanacak olması üzücü. 😕😕
Cevap
7Cevap
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun... sevdiklerimi kaybedince dünyam yıkılır benim de.
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun süper adamdı evet içimiz yanar
Neler sığdırdı be hayata 😞 allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah
https://www.kizlarsoruyor.com/uye/strongerking
Bu sizin eski hesabınız mı?
Allah rahmet eylesin babam çok severdi hatta kızının ismini koymuş bana
Ferdi Tayfur dan daha büyük yanginlarim var...
Yanmaz aklımı başıma alırım
Gayet doğal bir şey bence sonuçta insanız
hemde nasıl.. 2023ten beri yanıyor
Yas tutarım
İçimiz yandı
Yanar
Hemde çok yanar yandida hala yanıyor sönmüyor 🥺
Evet normal olarak.
Evet yanar
hemde çayır cayır
Tabikide yanacak
Mekânı cennet olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?