Uni 1im Şu an normalde eglenceli bir insanim zaten ama okula gidince cok kotu oluyorum. Her şeyden espri cikartmaya calismak, refleks olarak one gecmeye calismak vs. ve ben bunlari yaptiktan sonra hemen cringe oluyorum ama is isten gecmis oluyor. Edindigim arkadaslar bazen sakayla karisik uyariyorlar beni iste “Siranizi bekleseydiniz efendim.” “bi kere de şaşırt bitir su enerjini.” gibi ben tabii ki anliyorum ama degistiremiyorum neden bilmiyorum. Sanki beynime perde inmis. Hatta mesela derste ayni sekilde bir sey anlamiyorum sadece not aliyorum ama bilemedigim anlayamadigim seyleri dile getiremiyorum bu sebepten oturu geri
kalabiliyorum dersten. Ne yapacagimi bilmiyorum ya daha 4 yil var ve boyle devam etmemem gerekiyor.
kalabiliyorum dersten. Ne yapacagimi bilmiyorum ya daha 4 yil var ve boyle devam etmemem gerekiyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
kendiniz olun yeterli bence
kendim olamiyorum iste :(
O günler su gibi geçer disarda farkli bi hayat seni bekliyor uni yıllarını takma
bende oyle dusunuyorum ama ister istemez etkiliyor ya
Benden sana gelene...
Karşılık verir misin lütfen...
Şimdiden teşekkürler 😎👍
İki yüzlü birisimisjn
hayir hayir sadece hareketlerim garip geliyor herkese
Boş ver insanlar seni sen olduğun için kabul etsin