Disaridaki karakterim ve okuldaki karakterim istemsiz farkli?

Uni 1im Şu an normalde eglenceli bir insanim zaten ama okula gidince cok kotu oluyorum. Her şeyden espri cikartmaya calismak, refleks olarak one gecmeye calismak vs. ve ben bunlari yaptiktan sonra hemen cringe oluyorum ama is isten gecmis oluyor. Edindigim arkadaslar bazen sakayla karisik uyariyorlar beni iste “Siranizi bekleseydiniz efendim.” “bi kere de şaşırt bitir su enerjini.” gibi ben tabii ki anliyorum ama degistiremiyorum neden bilmiyorum. Sanki beynime perde inmis. Hatta mesela derste ayni sekilde bir sey anlamiyorum sadece not aliyorum ama bilemedigim anlayamadigim seyleri dile getiremiyorum bu sebepten oturu geri
kalabiliyorum dersten. Ne yapacagimi bilmiyorum ya daha 4 yil var ve boyle devam etmemem gerekiyor.
Disaridaki karakterim ve okuldaki karakterim istemsiz farkli?
Cevapla