Depresif hissettiğimde bir şey mi yapmam gerekiyor?

Psikiyatriye gittim. Böyle durumlarda ne yapıyorsun dedi. Hiçbir şey dedim geçmesini bekliyorum dedim. Ne yapılabilir ki bu durumda
Depresif hissettiğimde bir şey mi yapmam gerekiyor?
Cevapla