An itibariyle oturdum hem televizyona bakıyorum hemde telefona bakıyorum. Manzara diye sunacağım bir şey açıkçası yok bugün yoğun geçti şimdi benim için dinlenme zamanıdır
Merhaba , Hoş geldin kanka 😅seni görmek güzel. Afiyet olsun anneciğinle sana😄 Oh oh ne güzel. keyfin bol olsun. maşallah hem oyun hem dizi jfjfj aynı anda ikisi birden. helal valla 😅 O oyunu bilmiyorum ama iyidir ya 😅 iyi eğlenceler kankim😊
Hoşbuldum kanki 😅 Seni görmek de güzel 😅 Teşekkür ediyoruz 😅 Seninde keyfin bol olsun 😅 Yeni başladım oyuna dün hoşuma gitti reklamlarda gördüm 😅klan filan var köy savaşları gibi 😅 tavsiye ederim belki seversin 😅
Geçti geçti 😅 küçükken benzeri oynardık arkadaşlar ile 😅dizi film izleye izleye bir hal oldum 😅 azda oyun olsun 😅 arkadaş ekleme de var oyunda ekip olma 😅 yabancı klana katıldım herkesin dilini kendi diline çeviriyor 😅 türk klanı boş duruyor 😅yabancı ekibe katıldım
Ne güzel işte. 😅 arkadaşlarla oynayınca daha zevkli oluyor evet. Sarıyorsa izlenir ya.😅aynen oyunda oynamak güzeldir. Uzun zaman oldu. En son ortaokulda falan oynuyordum babamla nfnfj bayağı oldu ama güzel zamanlardı ya.😅 İyi yapmışsın. Yabancı Türk farketmez. Nerede keyif alıyorsan onlarla oyna tabii😅
İçinden gelmeyen bir şeyi yapma tabii kanka. 😅 paraya ihtiyacın olsun ya da olmasın nasıl rahat ediyorsan o önemli 😄 öyle seviyorsan öyle yap tabii. Keyfine bak, güzel güzel dizini izle😅 Boşvermişim boşvermişim dünyayı diyorsun jfjfj salla ya keyfinden önemli değil kankam😅
İçimden gelmiyor 😅 oyun oynuyorum dizi geziyorum 😅her şeyin canı cehenneme kanka meclisten dışarı 😅 hiçbir şey gözümde yok 😅kandilin mübarek ve kutlu olsun 🌸🥰
Peki peki canın nasıl istiyorsa kanka😅 onlarda güzel şeyler. Yani vaktin güzel geçiyordur 😅 Anlıyorum kanka meclisten dışarı tamam. Aynen canı cehenneme diyelim 😅 Biliyorum. Gözü tok , iyi bir insansın çünkü 😊 Teşekkür ederim seninde kandilin mübarek, kutlu olsun 😊
Bilmem. Sıkıntı yok benim için. Evet takipleşiyorduk. Hatta sen takip etmiştin beni. bende öyle etmiştim zamanında. Ama dediğim gibi sıkıntı yok. Öyle soruma gelince sorayım dedim 😅
Atmıştın. Hatta sonra mesajda atmıştın. Kısaca konuşmuştuk. Ben yalan söylemem, hatırlarım. Aman neyse dediğim gibi 😅 Ne bileyim aklıma gelmiş bulundu, sordum. Konuyu unut gitsin jfjfj sormadım farz et 🙂
Ne hakkında konuşmuştuk? Onu da hatırla :D ben de ne yapıp yapmadığımı bilirim. Genel olarak kimseye takip atmadım, atıp geri çektiğim olmuştur mesaj atabilmek için çünkü halletmem gereken konu vardır vs
Hatırlıyorum onuda 😅 ben bir yorumda şey demiştim. sitede güzel bulduğunuz var mı diye bir soruydu sanırım. Bende senin güzel, cici bir kız olduğunu söylemiştim. Yani tanışmıyorduk o zaman ama sorularına geldiğim ve sorularıma geldiğin için yorumlardan dolayı yazmıştım. O sorunun sahibide sende engelliymiş. Öyle demiştin. Bu yüzden seni yazdığımda yorumuma yorum yapamamıştın. Takip isteği attın, sonra bende attım. Mesaj kutum kapalıydı ve benim takip ettiklerim bana mesaj atabiliyordu. Bu yüzden teşekkür içindi büyük ihtimalle. Mesajda teşekkür ettin. Ve üyenin engelli olduğunu, bu yüzden yorumuma yapamadığını söylemiştin. Olay bundan ibaret. Aynen mesaj atmak içindi zaten. Sıkıntı yok.🙂 birsey yok yani. Öyle soruda görünce sorayım dedim sadece. Gerginlik yaratmak istemedim 🙂
Tıp fakültesi değil 😅 Ben çizimciyim. benim işim binalarla jfjfj evet burası çok soğuk doğru. Üniversite tam tepe dağ başında. 😅 Bu yüzden daha keskin soğuk.
Onu söylemiyoruz maalesef jfjf Ama güzel bir yerdeyim. Karadenizin sessiz sakin sahil yerindeyim. Yalnız değilim ya. Arkadaşlarım var elbette. Biraz kafamı dinleyim dedim. Şimdi tek takılmak istedi keyfim öyle takılayım dedim 😀
Tamam mekanı ben bildim amma neyse bende kalsın:)) yanı bir kaç tahmine bulurum😀 nereden geldin Karadenizeee kaçıncı senendesin, anlaşabiliyor musun insanlariylaaaa
Olabilir tahminlerin vardır mutlaka 🙂 4 5 saatlik bir yerden. çokta uzak değil ya. Sürekli geldiğim yerler. Tabii ki insanlarla iletişim iyidir. Bu taraflarda doğdum ve sürekli geldiğim yerler 😄insanları iyidir.