Ortağımı akşam 7 de aradığım için azar işittim sizce ne yapmalıyım?

Dün öğlen bir soru sormuştum wp den yaz dedi bende yazdım ve 2 saat sonra aradım. Saat 7 olmuştu. Yılbaşı akşamı arkadaşları ve eşiyle kutlama yapıyormuş. Bende bilmiyordum kutlama yapacağını ve saatin erken olduğunu düşündüm. Çünkü kendisi her saatte arar ve zaten 7/24 çalıştığımız bı işimiz var. Bende beni sürekli aramasına istinaden kendimde aradım yani. Sonra beni azarladı şimdi zamanımı ben evliyim falan diye. Sonraki gün görüştük ve bana başka birinhn yanında durduk yere kızmaya başladı yok beni bu saatte arıyor bilmem ne bende sinirlendim ne bilim ben yılbaşı kutladığını sizce ne yapmalıyım

Ortağımı akşam 7 de aradığım için azar işittim sizce ne yapmalıyım?
Cevapla