Neden ontoloji konusunda kadınlar erkekler kadar net olamıyor?

dinsiz falan değilim yanlış anlaşılma olmasın çevrem geniş olduğu için birçok insanla konuşuyorum kız arkadaşlarımın çoğu dinsiz olduğunu söylemelerine rağmen fallara, burçlara hatta cennet cehennemin bile varlığına inanan arkadaşlarım var. Çoğu kendilerine ateist bile diyemiyor deistim diyor. Eğer metafiziği reddediyorsan bu kavramlarında otomatik olarak geçersiz olması gerekir. Dinsiz veya ateist erkekler bu konuda çok daha net düşüncelerini sapına kadar savunuyorlar bunun sebebi nedir?

Neden ontoloji konusunda kadınlar erkekler kadar net olamıyor?
Cevapla