Öncelikle iki gün önce başladı bu. Gün boyunca sanki kötü birsey olacak hissi yasiyorum.
Panik atak geçirmekten korkuyorum.
Nasıl geçer?
Panik atak geçirmekten korkuyorum.
Nasıl geçer?
Bazı dönemler bana da sık olan bir şey bu bir olay oluyor ve bu sıkıntı çıkıyor artık bunu anlayabiliyorum ne olacak acaba diye takıntı yapmıyorum. Çünkü o psikolojimi bozar çünkü bir çok parametre var sorun oluşabilecek. Hayırlısı olsun diyip önüme bakıyorum o sorun geçti mi rahatlıyorum her ne olursa olsun
Boşluktan kaynaklı olabilir izlediğin yayınlardan kaynaklı olabilir ya da seni geçmişte psikolojik olarak etkileyip bu durumunu tetikleyen durumlar olabilir
Cevap
15Cevap
bence mutsuzluktan olabilir.
İçte sıkıntı mı var belki de ruhunuza bir yastık almanız gerekiyordur yastıklar en azından dinlenmeyi garanti eder sıkıntıyı değil şaka bir yana sıkıntı herkese uğrar demek ki ruhunuz küçük bir tatil isteğinde 😄
Ölümden daha kötü bişey yok bunun düşün kendine telkinde bulun, en azından sağsın nefes aliyosun.
İlgi sevgi ve şefkat eksikliğinden kaynaklanır
Gelecek kaygısı da buna etken
Olumlu güzel şeyler düşün, burnundan derin nefes al
O sıkıntıyı neşeli bir parça atarak aşmaya çalış
Yaşanılan olaylar oldun Can sıkıntısı ve sürekli düşünceler bunları tetikliyor
İyi şeylere odaklanarak atlatabilirsin.
Kafaya bir şey takıyorsunuz muhtemelen. Masajla geçer diye düşünüyorum
Normalde böyle 6. Hislerin var mı
Bana da oluyor bazen
Mutsuzluktan kaynaklı
Sitres sıkıntıdan hep
yasam tarzina bagli
Sosyalleşerek
olabilir bazen
Anksiyete burcun ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?