Karanlıta, siluetleri neden bir şeylere benzetiriz. Zihnin bize oynadığı bir oyun mu?

Bu hayatta kalma oranını arttırmak için miydi?
Karanlıta, siluetleri neden bir şeylere benzetiriz. Zihnin bize oynadığı bir oyun mu?
Karanlıta, siluetleri neden bir şeylere benzetiriz. Zihnin bize oynadığı bir oyun mu?
Güncellemeler
1 yıl
Çok güzel yorumlar ve cevaplar hepinize teşekkür ediyorum. okurken çok keyif aldım ve mutlu oldum
Güncellemeler
1 yıl
Günceldir haa
Karanlıta, siluetleri neden bir şeylere benzetiriz. Zihnin bize oynadığı bir oyun mu?
Cevapla