
Bazen depresyona girmek için insanların bahane sebep arar olduğunu düşünüyorum neden bilmem her gün bir şey için depresyona girenler var

Bazen depresyona girmek için insanların bahane sebep arar olduğunu düşünüyorum neden bilmem her gün bir şey için depresyona girenler var
İçi zifiri karanlık olan dar bir kutunun içinde hiç kimsenin olmadığı yerde olduğunu düşün. Kutunun küçük bir bölümüne ışık huzmesi düşüyor, o ışık huzmesi sana, belki yarın belki yarından da yakın deyip kutudan çıkıp nefes alacağının müjdesini veren bir haberci
Hocam inan bilmek istemezsin o kadar karanlık bir şey ki bu kendini ölü gibi hissediyorsun yani doğrudur ruhen ölüyorsun çünkü
sanki her gün kıyamet kopacakmış gibi hayata dair en ufak bir umut ışığı yok var mısın yok musun bilemiyorsun ya da sesini duyan birileri var mı bilmiyorsun toplumdan izole bir hale geliyorsun zamanla her şeyden soyutlanıyorsun her şey boş her şey anlamsız dışarı çıkamıyorsun duş alamıyorsun yataktan bile kalkamıyorsun bütün gün bir köşede kıvrılıp ağlamak dışında bir şey yapamıyorsun uyku sorunları aşırı uykulu olma veya uykusuzluk yine iştahının kapanması bazen de çok yiyesinin gelmesi az çekmedim umarım başına gelmez umarım kimsenin başına gelmez bir insanın yaşayabileceği en iğrenç şey diyebilirim kim olursa olsun bunu deneyimlemesini istemem hiçbir şekilde buna özenenlerin de ağır aptal olduğunu düşünüyorum
Onlar depresyonun ne olduğunu bilmeyen insanlar. En ufak bir şeyde depresyona girdim sanıyorlar. Depresyon öyle küçük bir şeyden ötürü girip çıkılan bir şey değil ne yazık ki.
Ben öyle bir dönem geçirdim. Hayatımda en üzgün, umutsuz olduğum, en çok ağladığım bir dönemdi. Hayat enerjin bitiyor, yaşama isteğin kalmıyor, üstüne uykusuzluk, iştahsızlık berbat bir şey.
Hiç yaşamazsın umarım :)
Sanırım ondan oldum bende 2017 de 160 bin lira dolandırıldığımı anlayınca öyle olmuştum hayatt bitti benim için dedim
Geçti çok şükür oda üç gün sürdü hemen toparladım kendimi
İstanbul gibi yerde 2+1 daire 250 bin liraydı
Baya hemde
Bir defa girdim asla da çıkamadım
Hala orada mısın
Neden girdin
Şey gibi oldu aynı cezaevinde soruyorlar ya sen niye girdin diye
Cevap
3Cevap
Ikı yıl yaşadım depresyonu allah bütün düşmanlarıma versin
Amin 😄
Zor hocam gırmeyın.. bunun parayla pulla alakası yok evımde var arabamda var. Depresyon anını her ınsan bellı dönem yaşar ve tüm olumsuzlukların üst üste bındıgı andır.. dünyanın en yakışıklısıda zengını de olsan anlamsız çünkü gözüne gelmiyor hıcbırsey o an. Sureklı yalnız kalmak ıstersın ama çıkış anı yanı o süreçten kurtulduğunu bilmek en keyıflısı
Bir kere girmiş gibi olmuştum memnun kalmadım çıktım
Depresyon değildir o ruhun sıkılmıştır bunalımdır depresyon olsa öyle beğenmedim deyip çıkamazsın ah keşke o kadar kolay olsa be ablam
@Katie_Mitchell aşko şaka yaptım zaten ya. Gerçekten depresyon sıkıntısı çekenlere acil şifalarr
Bacım bunun şakası mı olur ya gözünü seveyim
Hâlâ aynısın vesselâm.
Aynısın derken
Eskiden görüp sessiz kaldığım bir paylaşımındı
Tarif edilmez yaşanır...
Sende mi
Merak etme acılarla dolu
Bi girip çıksak olmuyor mu
Olur ama bir bacağını ip ile pozitif birine bağlan çeksin seni giripde çıkamamak var 😢
Öyle olmuyor işte zaten kendi isteğinle girip çıkamazsın hani aaa hadi ben bugün depresyona gireyim demekle olan bir şey değil kaldı ki bunu niye isteyesin zaten belanı falan mı arıyorsun derdin nedir
Hayatında hiç depresyona girmemişsin ne güzel hayatın mis gibi gidiyor demek ki bir şekilde yürütüyorsun her şeyi böyle devam et işte oğlum daha ne istiyorsun depresyonu ne yapacaksın bırak aman o eksik kalsın
@Katie_Mitchell anlaşıldı bar gibi galiba bara damsız depresyona dertsiz girilmiyor
Dertsiz değil direkt travmasız girilmiyor en azından benim travma kaynaklı 1-2 sene sürdü kimisinin durumu ise genetik klinik depresyon denen bir şey var aman diyeyim o çok daha beter özetle kendi isteğinle olan bir şey değil bu
@Katie_Mitchell vallahi şükrettim şimdi
Eh tabi oğlum haline şükret ben kendimi öldürmek istedim ilaç falan biriktiriyordum yapmadım ama bir şekilde tutunmanın yolunu buldum nasıl becerdim onu bile bilmiyorum çok garip dönemlerdi benim için beni de hayatımı da çok değiştirdi olumlu yönleri de yok muydu belki ama tekrar böyle bir dönemden geçmek ister miydin diye sor istemezdim gerek yok buna bu kadar acıya bu kadar kabusa sıkıntıya ne gerek var kendinden bu kadar nefret etmeye ne gerek var kendini yok etmeye çalışmaya ne gerek var
@Katie_Mitchell sana da çok geçmiş olsun Allah tekrar yaşatmasın
Sağ ol ya
Kötü bir yer sağ çıkarsan bide yaşamazsın zaten
Sürekli stres işte
Girme zor çıkılıyor ya da çıkılamıyor
Kilidi var ben de açmıyorum dhshs
Nasıl bir yer olduğunu bilmiyorum, öğrenmek istemem
uzak kısı sert olur
Aksine gayet mülayim ama sabırlı bşrşyu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?