Tren ikilemi sorusuyla karşınızdayım. Detaya bakın pls?

Şimdi ilerden bi tren var, çufçuf geliyo. Baya hızlı geliyo ama, duramicak. Siz de durduramazsınız zaten. ÇÇYHT (Çomçok yüksek hızlı tren) yani. Temsili resim aşağıdadır.

Şimdi bu tren Tokyo yönüne gidicek, ama omamas! O da ne? Raylara 3 kişi bağlı. Önünüzde de bi kol var, eğer kola dokunmazsanız tren Tokyo hattından geçip raylara bağlı 3 kişiyi pattis püresine çevirecek. Ama kolu çekerseniz Niv York hattından geçip sadece 2 kişiyi pattis püresi yapıcak. 3 Kişinin ölümüne ya seyirci kalacaksınız ya da 3 kişiyi kurtarıp 2 kişinin ölümüne neden olacaksınız. Seçiminiz nolur? Doğaçlama cevap vermeyin. Ciyak ciyak bağırıp treni durması için yalvarırsanız yine Tokyo hattındaki 3 kişi ölcek. Sadece 2 seçiminiz var, kolu çekmek ya da çekmemek, işte bütün mesele bu.

Kolu çekerdim, daha az kişi ölsün.
Kolu çekmezdim, bana ne? Ben bağladım sanki hayret bişey
Hangi raylar? Hangi kol? Ben bişey görmedim sdlkfşs
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Tren ikilemi sorusuyla karşınızdayım. Detaya bakın pls?
Cevapla