
yağışlı havaları sevemedim bir türlü bütün enerjimi alıyor bir odaya kitliyor gibi😅güneşli havalar tam benlik sıcak olsa bile.🥵

yağışlı havaları sevemedim bir türlü bütün enerjimi alıyor bir odaya kitliyor gibi😅güneşli havalar tam benlik sıcak olsa bile.🥵
Güneşli havaları daha çok seviyorum çünkü enerji veriyor ve dışarıda vakit geçirme isteği uyandırıyor. Sabahları güneş ışığıyla uyanmak bana huzur veriyor ve günümü daha verimli kılıyor. Ancak yağışlı günlerin de ayrı bir huzuru var. Yağmur sesi eşliğinde kahve içmek ve kitap okumak bana terapi gibi geliyor.
yağışlı günler tam benlik. kapıdan ve pencereden izlemeye, yağışlı havada yürüyüş yapmaya bayılırım. birde sakin lapa lapa yağan kar vardır, o ayrı huzur verici.
bende seviyorum ama pencere kenarında izlemeyi jsjssj
😂ben ıslanmadan rahat edemem. çok defa ıslanmışımdır yağmurda. denize girip çıkmış gibi sırıl sıklam olmuşumdur.
bende islanmayi sevmiyorum😁
biz yağmur bulamadığımızda, bir birimizi hortumla ıslatırdık arkadaş ortamların da🤣😅
hava cok sıcak olunca biz şu sisesindeki suyu kafamıza döküyoduk shsjsjsj
hımm. biz serinlemek için değil de eğlencesine. suyla ıslanmak hoşumuza giderdi.
Cevap
17Cevap
Her iki havayı da çok severim gadası
Yağmurlu havada camdan dışarıyı izlemeyi severim
Güneşli havaları
Güneşli tabi ki ama artık yaşlandım başıma güneş geçince hasta oluyorum
benimde burnum kanıyor çok güneşin altında durdugum zaman
Eskiden benimde kanıyodu artık kanamıyo
Güneşli net. Yağmur içimi karartıyor + ben soğuktan nefret ediyorum yaw
soğuk havada ekstra bir dudak çatlaması el çatlaması oluyo onlar berbat
kış aylarina girdik artık niye ince giyiniyosunuz ki hssjsjdj ince giyinirseniz hasta olup hastanelerle ugrasirsiniz
özeti bu galiba jjsjsjsjs
😆😆
:ddd bu ne demek
https://www.youtube.com/shorts/v1F3Y54FiOU
Bu demek LAKŞDLADADFADF
olm bu neee jssjsjjsjsjsjs tipe bak ya jsjsjsjs kim yaptiysa iyi yapmış jsjsjddj
Her havayı severim yanlız sert geçişli havalar hariç
sert gecisli derken
Ani geçişli sıcakken sopuyan
Yağışlı günler daha güzel rüzgar da olmazsa özellikle saçlarım da seviyor yağmuru
saçlarımda seviyor yağmuru sjsjsjs
Öyle zkzkkzkz saçlarımın ıslanması güzel oluyor bukleler daha belirgin oluyor
benimki sönüyor direk bsjsjsjdjsj
Benimkiler özel skskksz
sırrını bizimle paylaşır mısın hssjjssj
Sır yok Allah vergisi ben de bilmiyorum skskzk
jssjjsjs
Öyle bakım da yapmıyorum tek kullandığım Pantene in bukle belirginlestiricisi zkzmzk
bakım yapsan nolurdu kim bilir sjsjsjsj
Bir şeye çok değer verince kaybediyorsun böylesi iyi kzkzkzk
gece gece lafida koydu ortaya ssksjsjsjsjdj
Hadi iyi geceler diyip kayboluyorum öyleyse kzmzkzkz
iyi geceler jsjsjs
Ben uyumam daha sen uyu zlzkzlkz
uykum yok sjsjsj
Ninni söyleyelim zkzkkz
hangi ninni bu sjsjsjsj
Hangisini isterdin sksnsks
gün aydı artık gerek kalmadı sjdjdjd
Uyumamissin ki sksmks
bir kaç saatlik uyudum aslında sjsjsjsj
Çok uyumussun ksjzkzks
uyku duzenim bozukta sjjssjjs
Belli oluyor ikindi gibi mi uyuyon bi de
her bir şey dediğimiz zaman random atiyormusuz onu fark ettim simdi cok sacma olmus
Alışkanlık benimkisi
Senin takipçi sayın artıyor sonra tekrar 1 e iniyor sen kendin mi cikartiyon onu
kendim cikariyorum beni mi stakliyorsun shdjdjjs
Bakıyoruz işte arada ne var dksmkzk gizlenmemissin dkskkskz
iyi bakalım ufaklik sjdjdjdj
Vazgeçtim seni stalklamamak lazım skskksz
sen bilirsin madem ne diyim jsjsjs
Sağ ol abla sksmksks
Detaya katılıyorum. Yağmurlu havalarda daha karamsar hissediyorum. Enerjim düşüyor uykum geliyor. Güneşli havalar enerji veriyor, modumu yükseltiyor
Bana göre, Deniz kenarında biryerde (İstanbul dışında) yagmurlu havada güzel ve romantikdir ama kıyıdan uzak biryerde sanırım güneşli hava iyi olur
neden İstanbul dışında
hmmm
Yağışlı kapalı sisli bulutlu... Daya saysam mı içim açıldı 😌
say say 😁😁
Çok incesin 😁
tesekur ederim
Her ikisini de, ama özellikle yağmurlu havaları..
kapalı havalar modumu düşürüyor güneşi alıyım
Ben hep evdeyim hiç dışarı çıkmıyorum güneşli ve yağmurlu havaları seviyorum ama maalesef havadan bile faydalanamıyorum
Deniz kum seven birisi olarak güneşli havaları daha çok seviyorum ☺️
Güneşli ya da karlı. Öyle bi uçlardayım xddd
İkisinin de yeri ayrı
Ay yağışlı tabikisii
Güneşli havalar
Güneşli ama soğuk havaları çok severim
İkisi de güzel ama tercihen güneşli ılık hava
Yavışlı sdklfşsif
kasvetli, karanlık, yağmurlu
Güneşli 💅🏻
Orta şekerli seviyorum
Güneşli
güneşli
Yağmurlu
Güneşli
Güneşli günler
Ikiside güzel ya
Yağmur lu
Güneşli
yağışlı gunleri
yağışlı
Güneşin olmadığı her havayı severim
Yağmurlu
Yağışlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?