Herşeye pozitif bakan birisi misiniz? bu kötü bir şey mi?

Arkadaşlar genelde Ben umudumu kaybetmemek, hep olumlu düşünüp karamsar olmamak için pozitif yönleri görmeye çalışan biriyim. Fakat bunun yorucu ve bazen kendini kandırma biçimi gibi hissediyorum
Herşeye pozitif bakan birisi misiniz? bu kötü bir şey mi?
Cevapla