Herkes göründüğü gibi mi yoksa iyi bir tiyatrocu mu?

İş yerinde şantiyede merkez ofisimiz de çay kahve işlerine bakan bir Orhan usta var. Yaşı gereği usta diyorum çünkü 60'lı yaşlarda. Bugün bir muhabbet döndü aramızda "ben dedi memlekette hep takım elbise kravat ile gezerim" dedi beni bir gülme aldı. Yanlış anlaşılmasın çay işlerine filan bakıyor diye ama millet vekili gibi de gezmeye ne gerer var :D

Bir çok insanda yanıldım. Güvenilir, dürüst, çok iyi dediğim insanlar tam tersi çıktılar. İyi bir gözlemci mi değilim yoksa insanlara iyi yanımdan mı bakıyorum bilmiyorum. Şu bir gerçek ki kimseye kötü olduklarını konduramıyorum.

Peki etrafınızda göründüğü gibi olmayan insanlar var mı?

Herkes göründüğü gibi mi yoksa iyi bir tiyatrocu mu?

"Hiçbir şey göründüğü gibi değildir! Bugün hayat veren su, yarın sizi boğabilir."

Herkes göründüğü gibi mi yoksa iyi bir tiyatrocu mu?

Hiçbir şey göründüğü gibi değildir aslında. Cam dediğin elmas gibi parlar ay ışığında. Kömürse, elmas olur çok yüksek ateş ve basınç altında. Mini mini cüceler kocaman devlere dönüşür; koca koca gölgeler geceleyin duvarlara yansıyınca...

Herkes göründüğü gibi mi yoksa iyi bir tiyatrocu mu?

#ZorundayımEfsane ✌ 1903 ✓ foRz@ te@m

Herkes göründüğü gibi mi yoksa iyi bir tiyatrocu mu?
Cevapla