Her canlılara zarar vermek isteyen antisosyal kişilik bozukluğuna mı sahiptir?

Yarın psikiyatriste gideceğim. 1 yıldır psikiyatrik tedavi alıyorum. Ben daha önce anksiyete, okb, depresyon tanısı aldım. Bende 13 yaşından itibaren gelişen yangın çıkartma hastalığı var. Sürekli bir şeyleri yakıyorum ve zevk alıyorum ki hâlâ bu hastalık var. Ayrıca ben pişmanlık hissetmiyorum. Yalan söylüyorum sürekli bu yüzden askerde adım kolpaya çıktı. İnsanları birbirine düşünüyorum kaostan zevk alıyorum. Geçmişte suç da işledim birkaç defa ama kimse bilmediği için ceza almadım. Ayrıca bu zamana kadar canlılara işkence ettim hatta öldürdüm. Bazen de ölü hayvanları incelemek istiyorum ya da bir hayvanı kesmek istiyorum. İnsanlara zarar vermek istediğim zamanlarda oldu. Sizce benim sorunum ne? 22 yaşımdayım.

Güncellemeler
1 yıl
Güncelleme
Güncellemeler
1 yıl
Güncel 2
Her canlılara zarar vermek isteyen antisosyal kişilik bozukluğuna mı sahiptir?
Cevapla